IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » משרד התיירות הקים מטה המסייע לתיירים בסערה

משרד התיירות הקים מטה המסייע לתיירים בסערה

עוזי בכר 7 באוגוסט 2016 0:00

המטה יסייע לתיירים השוהים בירושלים ובצפון להגיע  לנתב"ג בזמן לטיסות חזרה לארצם. גם התיירים המגיעים לישראל יזכו לסיוע במציאת מלונות חלופיים במידה שלא ניתן יהיה להגיע למלונותיהם. בירושלים נרשמו ביטולים של קבוצות תיירים, שהיו אמורות להגיע לעיר בימים הקרובים

משרד התיירות הקים מטה המסייע לתיירים בסערה 221220radD7038@HERMON_1-1

מטה מיוחד שהקים משרד התיירות מסייע לתיירים במהלך הסופה שיצטרכו להגיע לנתב"ג לטיסות חזרה לארצם  ולתיירים שייתקעו בירושלים ובצפון.

 

נציגי לשכת משרד התיירות בנתב"ג יקבלו את פני תיירים שינחתו  ותסייע להם במידת הצורך לתאם מלונות חלופיים. משרד התיירות יסייע גם בפניות של מורי דרך , סוכני נסיעות ומארגני תיירות נכנסת. נציין כי בסערת השלג הקודמת, בדצמבר 2013 , נעזרו כאלף תיירים בשירותי החירום של משרד התיירות.

 

משרד התיירות מעדכן עוד כי במספר בתי מלון בירושלים נרשמו ביטולי הזמנות של קבוצות , שהיו אמורות להגיע לעיר בימים הקרובים. כמו כן,פרויקט "תגלית" שינה את מסלולי הטיול של כל הקבוצות ששהו בירושלים והפנה אותם אל מחוץ לעיר.

 

המשרד קורא לתיירים לנהוג בזהירות ובהתאם להנחיות המשטרה והרשויות המקומיות ולהימנע מלהגיע לאזורים בהם קיים חשש לחסימת כבישים. עדכונים יפורסמו באופן שוטף באתרי האינטרנט ובדפי הפייסבוק של משרד התיירות בשפות השונות.

 

בכל מקרה של מצב חרום ניתן לפנות ללשכת התיירות של משרד התיירות בשדה התעופה בן גוריון הפועלת 24 שעות ביממה, בטלפון 03-9754260

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=74481

אולי יעניין אתכם גם

  • מלון בוטיק שֶׁיְנְקִין: אירוח תל-אביבי במיטבו, הרוגע שבתוך האורבניותמלון בוטיק שֶׁיְנְקִין: אירוח תל-אביבי במיטבו, הרוגע שבתוך האורבניות
  • 1.2 מיליון נוסעים צפויים לעבור בנתב"ג בחגי תשרי1.2 מיליון נוסעים צפויים לעבור בנתב"ג בחגי תשרי
  • גימנסיה: מלון אורבני חדש של רשת ישרוטל נפתח בתל אביבגימנסיה: מלון אורבני חדש של רשת ישרוטל נפתח בתל אביב
  • מלון Dhotel מארח משפחות מאופקים שהתפנו מבתיהןמלון Dhotel מארח משפחות מאופקים שהתפנו מבתיהן
  • עוד אטרקציה תיירותית: שיגעון הפיינטבול מגיע למתחם Dcityעוד אטרקציה תיירותית: שיגעון הפיינטבול מגיע למתחם Dcity
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס