דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » דוד מימון:" שוב אנו עוסקים בשיבושי טיסות, בבתי משפט ובלקוחות מאוכזבים"

דוד מימון:" שוב אנו עוסקים בשיבושי טיסות, בבתי משפט ובלקוחות מאוכזבים"

דפנה וייס 7 באוגוסט 2016 0:00

דוד מימון, מנכ"ל אל על פנה אמש (ג') באיגרת לעובדי אל על במטרה למנוע פגיעה נוספת בחברת התעופה:" במקום לעסוק בקידום החברה ובהכנתה לעידן חדש ומאתגר מתמיד של תחרות גוברת אנו עוסקים בשיבושי טיסות, בבתי משפט ובמתן מענה וחלופות ללקוחות מאוכזבים"

דוד מימון:" שוב אנו עוסקים בשיבושי טיסות, בבתי משפט ובלקוחות מאוכזבים" 080720rad3D27E@737_3-1

אנשי אל על שלום,

בימים האחרונים שוב אנו חווים שיבושים בשגרת הפעילות המסחרית של החברה אשר הביאו אף לביטולים ועיכובים בטיסות.

 

נציגי הטייסים בנציגות העובדים, אשר פתחו בצעדים לא חוקיים ובניגוד לנורמות המקובלות,

גורמים לפגיעה באיוש הטיסות על ידי טייסי החברה. הלכה למעשה, אין היענות של טייסים

לקריאות להצבתם בטיסות המסחריות.

 

השיבושים שהחלו במהלך השבוע שעבר החריפו בתחילת השבוע הנוכחי ולמרות ההחלטות

שהתקבלו בבית הדין האזורי לעבודה, המורות לטייסים להימנע מצעדים ארגוניים הפוגעים

בחברה, בעובדיה ובקהל לקוחותיה, נציגי אצ"א בוועד מנחים את הטייסים לא לאייש את

הטיסות. משעה לשעה אנו נאלצים לשנות את תכנית הפעילות, לבטל ולדחות טיסות ואף להעביר פעילות מסחרית לחברת תעופה אחרת.

 

לצערי, נדמה שרק אתמול דיווחתי על כך ושוב, במקום לעסוק בקידום החברה ובהכנתה לעידן חדש ומאתגר מתמיד של תחרות גוברת, המציאות טופחת על פנינו. שוב אנו עוסקים בשיבושי טיסות, בבתי משפט ובמתן מענה וחלופות ללקוחות מאוכזבים.

 

התנהלות זו של טייסי החברה, בניתוב ובהובלה של נציגיהם בנציגות העובדים, פוגעת בתדמית החברה ובמוניטין של ציבור גדול של טייסים איכותיים ומסורים ויתרה מכך, עלולה אף לפגוע במאמצי המכירות של החברה.

 

הנהלת החברה כבר הוכיחה בעבר כי לא תקל ראש בכל הפרעה לפעילותה של החברה ולא תתעלם מעיצומים או שיבושים בלתי חוקיים. התקופה הנוכחית דינאמית ומאתגרת ואני מודע ללחצים בהם נמצאים אנשי החברה והנהלתה ובכללם הטייסים. אני סומך עליכם ומאמין, כי רק בדרך זו נצליח לקדם את החברה ולהביא – אותה לכדי יציבות כלכלית מתמשכת.

 

ברוח זו ותוך שמירה על כללי הבטיחות, אני קורא לכלל הטייסים בחברת אל על לחזור לעבודה רציפה, לנהל דיאלוג עם הנהלת החברה על מנת ליישר את ההדורים ולמנוע פגיעה נוספת בלקוחותינו.

שעון החול אוזל, המשך התנהלות חסרת רסן מובילה אותנו לדרך ללא מוצא העלולה להשפיע על אלפי בתי אב וחבל שכך.

 

תקוותי כי האירועים של הימים האחרונים לא ישנו וכי נדע לנהל את שגרת פעילותנו בחברה

בנחישות, תוך אחדות המטרה נצא לדרך חדשה למען שגשוג והצלחת החברה וטוב שנעשה זאת באופן מידי.

 

דוד מימון

מנכ"ל אל על

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=74465

אולי יעניין אתכם גם

  • אנאדולו אפס היא זוכת הפיינל פור של היורוליג בחסות טורקיש איירליינסאנאדולו אפס היא זוכת הפיינל פור של היורוליג בחסות טורקיש איירליינס
  • סאס רוכשת את חברת התעופה קימברסאס רוכשת את חברת התעופה קימבר
  • נחנך נמל התעופה רמון: "שמי אילת והנגב נפתחים היום לתחרות"נחנך נמל התעופה רמון: "שמי אילת והנגב נפתחים היום לתחרות"
  • תוכנית לשלושה מלונות חדשים בצפון פותחת את שנת 2019תוכנית לשלושה מלונות חדשים בצפון פותחת את שנת 2019
  • טרקלין “נעזרים” נפתח בנתב"ג: חווייה משופרת לנוסעים עם מוגבלותטרקלין “נעזרים” נפתח בנתב"ג: חווייה משופרת לנוסעים עם מוגבלות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version