IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » מחאה חדשה ברשת – נלחמים בישראלי המכוער

מחאה חדשה ברשת – נלחמים בישראלי המכוער

עוזי בכר 3 במרץ 2015 19:15

קבוצת הדקה ה-90 עומדת מאחורי מחאה בעמוד פייסבוק חדש הקורא לישראלים לשתף בתופעות מכוערות בהן נתקלו." לא נמכור ולא ניתן שירות לישראלי המכוער", מציינים בדקה ה-90 וקוראים לחברות נוספות להחרים ישראלים שפוגעים בעובדים  

מחאה חדשה ברשת – נלחמים בישראלי המכוער 030320radC621D@ADAKA_90_0-1

עמוד פייסבוק חדש קורא לישראלים לשתף תופעות של הישראלי המכוער ומקרים בהם נחשפו או היו חלק מאירוע חריג של התחצפות, אלימות או זלזול בנותני שירותים או בציבור הרחב, ובכך לייצר הרתעה שתצמצם את התופעה.

מאחורי היוזמה עומדת קבוצת הדקה ה-90 שהחליטה להרים את הכפפה ולעבור מדיבורים למעשים ולצאת למאבק תחת הכותרת "נלחמים בישראלי המכוער". עמוד הפייסבוק שהקימה לטובת המאבק צבר עד כה יותר מ-1,100 לייקים בתוך 24 שעות בלבד.

בנוסף, קבוצת הדקה ה-90 מכריזה היום שהיא לא תעניק שירות לישראלי המכוער וקוראת לחברות אחרות בענף התיירות והשירותים להחרים ישראלים שמתחצפים, נוקטים באלימות או פוגעים בעובדים ולא למכור להם או לתת להם שירות.

שחר תורג'מן, מנכ"ל קבוצת הדקה ה-90: "במשך יותר מדי שנים שתקנו כי לימדו אותנו לחשוב שהלקוח תמיד צודק. נכון שב-95% מהמקרים הלקוח אכן צודק, אבל רק עד שזה מגיע לפגיעה בעובדים שלי או בלקוחות אחרים שסובלים מההתפרעות. אם לא נטפל בתופעה הזאת כאן ועכשיו בישראל, אל לנו להתפלא כשנפגוש את הישראלי המכוער בבית המלון ביוון, מבעיר שמורת טבע בצ'ילה, חותך תורים בשדה התעופה או חונה בחניית נכים.

"אני קורא למנהלי חברות לעשות כמונו ולא לתת שירות או למכור למיעוט הקולני שמוציא לישראלים שם רע בכל העולם. משרד התיירות מוכרח להוביל חקיקה ואכיפה שתעקור את התופעה הזו מהשורש ותייצר הרתעה, בין אם ע"י הטלת קנסות גדולים על המתפרעים או אף עונש מאסר"
.
לצורך העלאת המודעות לתופעה המצערת, פתחנו עמוד פייסבוק שבו הישראלי היפה יכול לשתף בתופעות מכוערות בהן הוא נתקל, ובאמצעות הפומביות של המעשים לגרום לישראלי המכוער לחשוב פעמיים לפני המעשה המביש הבא."

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=74195

אולי יעניין אתכם גם

  • ישראל פתחה מחדש את הנציגות הדיפלומטית במרוקוישראל פתחה מחדש את הנציגות הדיפלומטית במרוקו
  • שווקים חדשים להגברת התיירות לישראלשווקים חדשים להגברת התיירות לישראל
  • עיריית תל אביב-יפו צועדת בהשראת מודל ה"סופר בלוק" של ברצלונהעיריית תל אביב-יפו צועדת בהשראת מודל ה"סופר בלוק" של ברצלונה
  • קמע חותם אשורי עתיק ונדיר נמצא בשמורת טבע נחל תבורקמע חותם אשורי עתיק ונדיר נמצא בשמורת טבע נחל תבור
  • שר הבריאות: "מסדרון ירוק גם לבחריין אחרי איחוד האמירויות"שר הבריאות: "מסדרון ירוק גם לבחריין אחרי איחוד האמירויות"
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס