דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » ההתאחדות תפעל להטמעת מנגנוני אכיפת החוק הישראלי על כל חברות התעופה

ההתאחדות תפעל להטמעת מנגנוני אכיפת החוק הישראלי על כל חברות התעופה

דפנה וייס 29 ביוני 2017 0:00

חני סובול, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל: "החלטת בית הדין האירופי מדגישה את המצב הא-סימטרי לעומת ישראל, בה לא מתקיימת אכיפת החוק הישראלי על כל חברות התעופה הזרות"

ההתאחדות תפעל להטמעת מנגנוני אכיפת החוק הישראלי על כל חברות התעופה AVIATION-37

עפ"י פרסומים בתקשורת, לאחרונה קבע בית דין בגרמניה כי על חברת התעופה הישראלית אל על לשלם לנוסעים ישראלים פיצוי בגין איחור בן 3 שעות בטיסה. זאת, בהתאם לחקיקה הרלוונטית הקיימת באיחוד האירופי. בדין הישראלי לעומת זאת, קובעות הוראות חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה, התשע"ב-2012), כי פיצוי דוגמת זה שהעניק ביה"ד הגרמני לתובעים, יוענק רק לאחר איחור של 8 שעות, שדינו כביטול.

חני סובול, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל: "החלטת בית הדין האירופי מדגישה את המצב הא-סימטרי לעומת ישראל, בה לא מתקיימת אכיפת החוק הישראלי על כל חברות התעופה הזרות".

סובול מסבירה, כי  חברות תעופה רבות מתחמקות מחובתן לאפשר לנוסעים לבטל עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן, סוגרות את מרכזי שירות הלקוחות שלהן בישראל ועוד.

"רבים הם הנוסעים הישראלים אשר טסים עם חברות לואו קוסט, ומוצאים עצמם עם הפסדים כספיים, לאחר שחברות התעופה מתנערות מחובתן לפעול לפי החוק הישראלי. במקרים אלה אין לצרכן הישראלי אל מי לפנות כאן כדי למצות את זכאותו עפ"י חוק, והוא נשלח ב"לך ושוב" להתכתב עם מרכזי שירות מעבר לים, וברוב המקרים אינו מצליח לקבל את כספו."

סובול מסרה, כי ההתאחדות תפעל להעלות מחדש לסדר היום של הרשויות את חובתן לייצר מנגנוני אכיפה אשר יאפשרו לצרכן הישראלי לעמוד על זכויותיו מול כל חברת תעופה הטסה לישראל.

 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=71361

אולי יעניין אתכם גם

  • חבילות אירוח מיוחדות לולנטיין'ס דיי במלונות אורכידאהחבילות אירוח מיוחדות לולנטיין'ס דיי במלונות אורכידאה
  • ישראייר: "פגיעה בכושר הייצור של החברה"ישראייר: "פגיעה בכושר הייצור של החברה"
  • דן אילת מציג: DAKOTA – מסעדת גריל חדשה פתוחה גם לקהל הרחבדן אילת מציג: DAKOTA – מסעדת גריל חדשה פתוחה גם לקהל הרחב
  • חודש יוני בנתב"ג רשם שיא של כל הזמנים ומגמת ההתאוששות נמשכתחודש יוני בנתב"ג רשם שיא של כל הזמנים ומגמת ההתאוששות נמשכת
  • צ?יינה איסטרן איירליינס הזמינה 60 מטוסי A320צ?יינה איסטרן איירליינס הזמינה 60 מטוסי A320
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version