IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » קרוזים » מחצית מהאירופאים מעדיפים שיט בים התיכון

מחצית מהאירופאים מעדיפים שיט בים התיכון

עוזי בכר 7 בנובמבר 2017 0:00

חברת סנורמה, נציגת תאגיד רויאל קריביאן בישראל מדווחת כי שוק שייט התענוגות האירופאי והישראלי, צובר תאוצה מדי שנה ואף שבר שיא חדש ב-2016 

מחצית מהאירופאים מעדיפים שיט בים התיכון ROYAL-6

בעונת הקיץ הקרבה עשרות אלפי ישראלים יצאו לחופשות, ואין ספק כי השנה ישנה עלייה בהזמנת חופשות לקרוזים. הקרוזים מאפשרים לנופשים ליהנות ממגוון סוגי חופשות בחופשה אחת- בטן גב, עיר, טיולים בטבע וכו'.

הביקוש הרב הביא להתפתחות רבה בענף, עם שדרוגים רבים באניות ובמתקנים והשירותים המוצעים בהן. רק לפני פחות משנה הושקה אניית הנופש הגדולה בעולם, למעשה עיר שטה על המים, ובשנה הקרובה מתוכננות השקות נוספות לאוניות הפאר הגדולות בעולם.

מחברת סנורמה (נציגת תאגיד רויאל קריביאן בישראל) דיווחו כי שוק שייט התענוגות האירופאי והישראלי, צובר תאוצה מדי שנה ואף שבר שיא חדש ב-2016 בתחום עולם השייט. יותר מ- 123 אניות שטות ל-39 יעדים. מדובר בגידול של 3% בהפלגות השייט לעומת השנה הקודמת. גידול של 3.4% בהזמנות של הנוסע האירופאי.

היעד המועדף על 50% מהאירופאים הוא הפלגות ים תיכוניות (שהם 3.3. מיליון נוסעים). בצפון אירופה, הייתה עליה של כמעט 2% שהם 1.3 מיליון נוסעים. מחוץ לאירופה, היעד המועדף שאנו רואים בו עלייה משמעותית בהזמנות הוא אזור הקריביים, עם כמעט 2 מיליון מפליגים (עליה משמעותית של 16.5% ) בהשוואה לשנה הקודמת.

כיום, היעדים העיקריים והפופולאריים ביותר על ידי הנופש הישראלי הם קרוזים מברצלונה לריביירה הצרפתית והאיטלקית והפלגות לים הבלטי.  מידי שנה ישנה עליה של כ- 15%-20% במספר הישראלים שיוצאים ל"קרוזים" ומספרם נאמד בכ- 60-70 אלף איש. בנוסף, הגיל הממוצע  של הנופשים ירד ל-35 , עקב העובדה כי הקהל הישראלי למד להכיר את יתרונות השיט ומצא כי זו החופשה האולטימטיבית עבורו .

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=70365

אולי יעניין אתכם גם

  • הדרך של דלתא איירליינס למנוע מנוסעיה בידוד בהגעה ליעדהדרך של דלתא איירליינס למנוע מנוסעיה בידוד בהגעה ליעד
  • סיורים ופעילויות לכל גיל וכיס על טיילת החומות בירושליםסיורים ופעילויות לכל גיל וכיס על טיילת החומות בירושלים
  • סאניה אינטרנשיונל איירליינס – חברת תעופה חדשהסאניה אינטרנשיונל איירליינס – חברת תעופה חדשה
  • ינואר בעובדה: מעל 52 אלף נוסעים ב-390 תנועות מטוסיםינואר בעובדה: מעל 52 אלף נוסעים ב-390 תנועות מטוסים
  • סוכנות הסיוע הבינ״ל של ישראל השתתפה בכנס DIHAD בדובאיסוכנות הסיוע הבינ״ל של ישראל השתתפה בכנס DIHAD בדובאי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס