IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » "Book-a-Group" : פלטפורמה משולבת לטיסות קבוצת לופטהנזה

"Book-a-Group" : פלטפורמה משולבת לטיסות קבוצת לופטהנזה

עוזי בכר 17 בנובמבר 2017 0:00

הכלי המקוון החדש נגיש למפעילי תיירות וסוכני נסיעות בלבד. הכלי מאפשר להזמין, במקום אחד, טיסות לקבוצות של עשרה אנשים או יותר בשלוש חברות התעופה ובכל צירוף, ובנוסף לקבל אישור מיידי להזמנות

"Book-a-Group" : פלטפורמה משולבת לטיסות קבוצת לופטהנזה LH_0-8

קבוצת לופטהנזה, הכוללת את חברות התעופה אוסטריאן איירליינס, לופטהנזה ו-SWISS,השיקה היום כלי משולב להזמנת טיסות קבוצתיות. הכלי המקוון החדש נגיש למפעילי תיירות וסוכני נסיעות בלבד. הכלי מאפשר להזמין, במקום אחד, טיסות לקבוצות של עשרה אנשים או יותר בשלוש חברות התעופה ובכל צירוף, ובנוסף לקבל אישור מיידי להזמנות. לא משנה אם מדובר בנוסעים פרטיים, נוסעים עסקיים או קבוצות תיירים.

הכלי החדש, הקרוי "Book-a-Group" זמין ב-14 שפות ומציע צירופים שונים של טיסות לרבות מחירים. יתרון נוסף שהכלי מציע הוא היכולת לבצע הזמנות קבוצתיות בהתראה קצרה. במקום להתקשר לשלוש חברות התעופה השונות, המפעיל או סוכן הנסיעות יכול כעת לבצע את ההזמנה בנקודת ממשק אחת.

עם כלי ה-"Book-a-Group"החדש אנו עושים צעד נוסף להרמוניזציה מלאה של מוצרינו ושירותינו בכל חברות התעופה ברשת," מוסר עופר קיש, מנכ"ל לופטהנזה ישראל. "חברות התעופה המרכזיות של הקבוצה – אוסטריאן איירליינס, לופטהנזה וSWISS מיוצגות על-ידי צוות מכירות אחד המסוגל כעת להציע הזמנות קבוצתיות בכלי אחד שהוא נוח וקל לשימוש."

בהמשך יהיה ניתן להשתמש ב-"Book-a-Group" לבירורים והזמנות קבוצתיות הכרוכים בצירופי טיסות של חברות נוספות בקבוצת לופטהנזה (בריסל איירליינס) כמו גם עם חברות תעופה שותפות נוספות. בדרך זו יוכלו מפעילי התיירות וסוכני הנסיעות להציע ללקוחות רשת נתיבים רחבה יותר וגם זמינות משופרת. נקודה נוספת היא שגם לאחר ביצוע ההזמנה עדיין תתאפשר גישה למפעילי תיירות וסוכני הנסיעות לכל הנתונים החשובים והם יכלו לטפל באופן עצמאי בניהול של קבוצות הנוסעים.

 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=70230

אולי יעניין אתכם גם

  • וויזאייר מציגה מדיניות כבודה חדשה – כמו זו של ריינאיירוויזאייר מציגה מדיניות כבודה חדשה – כמו זו של ריינאייר
  • גיל מרנץ מחיפה לטוקיו בקתאי פסיפיקגיל מרנץ מחיפה לטוקיו בקתאי פסיפיק
  • דלתא איירליינס חוזרת להפעיל 2 טיסות יומיות מתל אביב לניו יורקדלתא איירליינס חוזרת להפעיל 2 טיסות יומיות מתל אביב לניו יורק
  • מופע WOW של ישרוטל – הדור הבאמופע WOW של ישרוטל – הדור הבא
  • התרעה בפני הציבור מפני צלילה עם כרישים באזור תחנת הכח בחדרההתרעה בפני הציבור מפני צלילה עם כרישים באזור תחנת הכח בחדרה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס