דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » SWISS : שירות לקוחות דיגיטלי מתקדם וחדש

SWISS : שירות לקוחות דיגיטלי מתקדם וחדש

עוזי בכר 16 בינואר 2018 0:00

חברת התעופה SWISS תציין את היום הדיגיטלי הראשון של שוויץ, באמצעות חשיפת שירות לקוחות באמצעות צ'אטבוט בפייסבוק, שישפר את חווית הטיסה של לקוחות החברה

SWISS : שירות לקוחות דיגיטלי מתקדם וחדש SWISS-A340-9

חברת התעופה SWISS תציין את היום הדיגיטלי הראשון של שוויץ, המתקיים היום, באמצעות חשיפת שירות לקוחות דיגיטלי מתקדם וחדש, אשר ישפר את חווית הטיסה של לקוחות החברה. SWISS תחשוף את הצ'אטבוט הראשון שלה, אשר יסייע לנוסעים לקראת טיסתם. לרשות נוסעי SWISS עומד כיום שירות צ'אט לייב באתר החברה, המעניק לנוסעים תשובות, תוך כדי ביצוע ההזמנה שלהם באינטרנט או לאחר ההזמנה, לכל שאלה ובזמן אמת, בנושא כגון תעריפים, נסיעה עם חיות מחמד וביצוע שנויים בהזמנה.

במסגרת יום הדיגיטל הראשון של שוויץ, SWISS תציג את מגוון השירותים הדיגיטליים שלה, המשפרים את חווית הטיסה של לקוחות החברה, ותורמים למתן שירות יעיל יותר, באוויר וביבשה. הדגש בשירותים החדשים והמתקדמים מושם בעיקר בטכנולוגיות מידע התומכות בלוח, באמצעות סדרת מוצרים ושירותים דיגיטליים המותאמים אישית לאורך כל הדרך, החל מביצוע ההזמנה בבית, דרך ביצוע הצ'ק-אין ושליחת ההזמנה, ועד לעלייה לשער המטוס בשדה.

הצ'אטבוט החדש יעניק שירות לקוחות 24 שעות ביממה, באמצעות המסנג'ר של חברת פייסבוק. הלקוחות יכולים להשתמש בחשבון הפייסבוק שלהם או במספר טלפון ייעודי, בו יזדהו באמצעות שמם ומספר ההזמנה שלהם. בעתיד הצ'אטבוט יוכל לספק שירותים מגוונים נוספים ולהתרחב לאפליקציות נוספות. 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=69353

אולי יעניין אתכם גם

  • חגיגה חורפית בפסטיבל הקמפינג בכפר הנוקדיםחגיגה חורפית בפסטיבל הקמפינג בכפר הנוקדים
  • מחלף הירידה לנתב"ג בכביש 1 מכיוון ירושלים יסגר לביצוע עבודותמחלף הירידה לנתב"ג בכביש 1 מכיוון ירושלים יסגר לביצוע עבודות
  • כנס סוכני נסיעות של יאט"אכנס סוכני נסיעות של יאט"א
  • 7 תחזיות לקראת שובו של ענף התיירות ב-20227 תחזיות לקראת שובו של ענף התיירות ב-2022
  • חברת ישראייר נערכת להשקת שירות חדש – ביצוע בדיקות קורונה במטוסחברת ישראייר נערכת להשקת שירות חדש – ביצוע בדיקות קורונה במטוס
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version