IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » קרוזים » "רויאל קריביאן – לזה קוראים חופשה"

"רויאל קריביאן – לזה קוראים חופשה"

עוזי בכר 12 בפברואר 2018 0:00

חברת סנורמה, נציגת רויאל קריביאן בישראל, יוצאת בקמפיין ארצי רחב היקף המעביר לקוראים ולצופים את חוויות השייט בכלל ובאוניות החברה בפרט. המטרה: העלאת המודעות למותג וחשיפה לקהלים שטרם יצאו לחופשות שייט 

"רויאל קריביאן – לזה קוראים חופשה" ROYAL1_0-9

"סנורמה שירותי תיירות" יוצאת בקמפיין ארצי תחת הסלוגן, "רויאל קריביאן – לזה קוראים חופשה". תחום השייט מתפתח בעולם ובעיקר בישראל – הנמצאת במקום הרביעי בכמות המפליגים ביחס לגודל האוכלוסייה – וחברת רויאל קריביאן העולמית החליטה לראשונה לצאת בקמפיין רחב היקף שמעולם לא נראה בארץ, על מנת לשמור על מובילות התחום בישראל.

המסר בקמפיין מעביר לקוראים ולצופים את חוויות השייט בכלל ובאוניות החברה בפרט, חושף את היעדים בהם עוגנות האוניות – והכל באמצעות חדשנות טכנולוגית, אטרקציות ייחודיות ומחויבות ליצור אצל כל אורח את אפקט ה-WOW, כך שכל יום בחופשה השייט יהיה מרגש ומפתיע.

מטרת הקמפיין הינה העלאת המודעות למותג, חשיפת קהלים שטרם יצאו לחופשות שייט ופנייה לציבור המפליגים ולהציג את ייחודיות חברת השייט בהשוואה לחברות שייט אחרות. טווח הגילאים בו מתמקד הקמפיין הוא 30-60, כלומר משפחות צעירות, אוהבי אקסטרים, נשואים טריים בחופשת ירח דבש, ילדי בת/בר מצווה וכל מי שמרגיש צעיר ברוחו.

מסע הפרסום יעלה לאוויר בטלוויזיה וישודר גם במסכי CTV בצמתים מרכזיים. כמו כן יעלה קמפיין דיגיטלי חסר תקדים בכל ערוצי המדיה למשך מספר חודשים.

עיצוב הקמפיין: רויאל קריביאן, משרד הפרסום: KTIM מאיר קדוש, משרד הדיגיטל: OPERAD שחר בלום.

שטים ונהנים באוניות רויאל קריביאן (צילום: יחסי ציבור)

אורי שנבל, מנכ"ל "סנורמה", נציגת המכירות הבלעדית של "רויאל קריביאן" בישראל אמר: "בדומה לעולם, אנו רואים כי בעשור האחרון הבחירה בשייט כ'חופשה משפחתית' היא המועדפת, וגם כאן היעדים העיקריים והפופולאריים ביותר על ידי הנופש הישראלי בשיא העונה הם שייט באזור אגן הים התיכון, (ברצלונה, הריביירה הצרפתית) ואחריו אנו רואים גידול נוסף ומשמעותי גם לאזור הים הבלטי. יעד מבוקש נוסף הינו האיים הקאריביים, מסלולי שייט היוצאים מפלורידה ואף ביקוש רב ליעדים רחוקים כמו יפן, המזרח הרחוק ודרום אמריקה".

שנבל התייחס גם לצמיחה העקבית בנושא הפלגות של הישראלים ואמר: "אנחנו גדלים בעיקר ב-4-5 שנים האחרונות בסדר גודל שבין 10%-30% בשנה. השנה גדלנו בלמעלה מ-15%" .

אואזיס אוף דה סיז (צילום: יחסי ציבור)

http://www.royal-caribbean.co.il/

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=68875

אולי יעניין אתכם גם

  • מטוס איירבוס A320 neo הצטרף לצי מטוסי לופטהנזהמטוס איירבוס A320 neo הצטרף לצי מטוסי לופטהנזה
  • יום עצמאות שמח 77יום עצמאות שמח 77
  • פגסוס איירליינס ממשיכה לצמוחפגסוס איירליינס ממשיכה לצמוח
  • אתרי התיירות בישראל נגישים יותר לבעלי מוגבלויותאתרי התיירות בישראל נגישים יותר לבעלי מוגבלויות
  • "להתנות הסיוע בבדיקה שהעסקים ממלאים חובתם להשבת כספים""להתנות הסיוע בבדיקה שהעסקים ממלאים חובתם להשבת כספים"
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס