אייר חיפה מקבלת מטוס רביעי ומתקדמת להכפלת צי המטוסים עד 2026, עם הצטיידות במטוסי ATR נוספים, מימון מבנק לאומי ותוכנית להרחבת רשת הקווים בעקבות הארכת מסלול ההמראה בנמל התעופה בחיפה
אייר חיפה ממשיכה את תנופת ההתרחבות: המטוס הרביעי בצי החברה נמסר במפעלי ATR שבטולוז, וצפוי לנחות היום (ד', 19 בנובמבר 2025) בנמל התעופה בחיפה, בטיסה ישירה מצרפת. בדצמבר יצטרף מטוס חמישי, ובמקביל חתמה החברה על הסכם לחכירת מטוס שישי שצפוי להגיע במהלך הרבעון הראשון של 2026. בכך תכפיל החברה את צי המטוסים ותפעיל שישה מטוסי ATR 72-600 כבר במהלך השנה הבאה.
המימון לרכישת ולהצטרפות המטוסים החדשים מתבצע באמצעות בנק לאומי, דרך החטיבה העסקית בראשות ליאת שוב. את ההיבטים המשפטיים מלווים משרדי עורכי הדין הרצוג ו-Gottlieb Graav, לצד יועצי החברה שמוליק ארבל ואורלי קלמנוביץ'.
מיקי שטרסבורגר, ממייסדי אייר חיפה, ציין כי הרחבת הצי משקפת את האמון בחזון התעופה האזורית של הצפון: "כל מטוס חדש הוא הבעת אמון בפוטנציאל של נמל התעופה בחיפה להפוך לאלטרנטיבה תעופתית אמיתית ונגישה לתושבי הצפון. כל גידול בפעילות מייצר תעסוקה, מחזק את הכלכלה המקומית ומרחיב את אפשרויות הבחירה. הארכת מסלול ההמראה בכ־200 מטר במסגרת תת"ל 80א' תאפשר לנו כבר בעתיד הקרוב לפתוח קווים למערב אירופה ולדובאי – צעד תשתיתי קטן בעל משמעות עצומה לצפון כולו."
ליאת שוב, ראש החטיבה העסקית בלאומי, הוסיפה: "הקמה והפעלה של חברת תעופה חדשה בישראל הוא מהלך בעל חשיבות לאומית. אייר חיפה תורמת לפיתוח התעופה האזורית, לחיזוק תשתיות התחבורה וליצירת מקומות עבודה – חלק מהחזון שלנו להנעת גלגלי המשק ולתמיכה בצמיחה שאחרי המלחמה."
צי המטוסים של החברה מבוסס על מטוסי ATR 72-600, הנחשבים יעילים, חסכוניים ומתאימים במיוחד להפעלה בשדות תעופה בעלי מסלול קצר. בזכותם יכולה אייר חיפה להפעיל טיסות תדירות ליעדים ברחבי אגן הים התיכון, תוך שמירה על חוויית טיסה אינטימית ונוחה.
כלל כרטיסי הטיסה של החברה כוללים אפשרות לשינוי או ביטול עד 24 שעות לפני ההמראה בתמורה לקרדיט, וכן תיק יד ללא תשלום. נוסעים המעוניינים בכך יכולים להוסיף טרולי, מזוודה או הושבה מראש בהתאם לצורך.
חדש! הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ: IAS – חדשות ועדכוני תיירות מהארץ ומהעולם
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=182152




