בהשקעה של 40 מיליון ש"ח, ישראייר נכנסת לתחום כרטיסי האשראי ומשיקה כרטיס חדש עם יחס המרה גבוה והטבות נופש בלעדיות . היעד: 300 אלף כרטיסים פעילים ו-2.5 מיליון נוסעים עד סוף 2026

ישראייר חתמה על הסכם לרכישת 20% ממועדון כרטיסי האשראי של רמי לוי וישראכרט תמורת 40 מיליון שקל. הכרטיס החדש, שייקרא “סופרפליי”, יציע יחס המרה אטרקטיבי במיוחד והטבות בלעדיות בתחומי התיירות והנופש, במטרה להתחרות ישירות בכרטיס פלייקארד של אל על.
במסגרת ההסכם, ישראייר תתחייב להעמיד מושבים על כל טיסה, במיוחד בעונות השיא כמו יולי ואוגוסט. החברה הציבה יעד של 300 אלף כרטיסים פעילים עד סוף 2026, שישמשו מנוע צמיחה נוסף להטסת כ-2.5 מיליון נוסעים בשנה זו. בנוסף, ישראייר תציע ללקוחות הכרטיס הלוואות ייעודיות למימון חופשות והטבות בעולמות הפנאי והצריכה.
בישראייר אמרו: “כרטיס סופרפליי יאפשר לנו להרחיב את הקשר עם הלקוח הישראלי מעבר לטיסה עצמה, אל חוויית תיירות כוללת, נגישה ומשתלמת.”
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=177218