IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » תל אביב ומשרד התיירות משיקים את קמפיין הגאווה הבינלאומי ל- 2025

תל אביב ומשרד התיירות משיקים את קמפיין הגאווה הבינלאומי ל- 2025

שוש להב 6 ביוני 2025 6:16

"עיר עולם ותיירות" של עיריית תל אביב-יפו, בשיתוף משרד התיירות, משיק את קמפיין הגאווה הבינלאומי לשנת 2025:Tel Aviv Pride 2025 Everyone's Welcome

תל אביב ומשרד התיירות משיקים את קמפיין הגאווה הבינלאומי ל- 2025 מקמפיין הגאווה הבינלאומי של ת"א-יפו. צילום באדיבות "עיר עולם ותיירות"

תל אביב יפו יוצאת במסר של תקווה, למציאות של ליברליזם, דמוקרטיה ופלורליזם בכל רחבי המזרח התיכון. זאת, באמצעות בקשה לדמיין מצעד גאווה במזרח התיכון, על ידי פרומפט בבינה מלאכותית, המייצר בתגובה קטעים מדומיינים של גאווה בערים כמו דמשק, בגדד וטהרן, אבל אז החלום מתפוגג. במקומו עולה המציאות היחידה שמתקיימת באמת: תל אביב-יפו!

עיריית תל אביב-יפו, באמצעות תאגיד "עיר עולם ותיירות" ובשיתוף משרד התיירות, משיקה את קמפיין הגאווה הבינלאומי לשנת 2025: "Tel Aviv Pride 2025: Everyone's Welcome" – קמפיין חד, מעורר עניין ובעל אמירה, שמזכיר לעולם שתל אביב לא רק מקיימת מצעד, אלא נושאת מסר.

בלב הסרטון שמוביל את הקמפיין, ניצב חיבור בין טכנולוגיה לחזון – פרומפט בבינה מלאכותית, המבקש לדמיין מצעד גאווה במזרח התיכון. לרגע נדמה שזה אפשרי: תמונות חולפות בין ערים כמו דמשק, בגדד וטהרן, ומתארות מצעדים דמיוניים של חופש ואהבה. אבל אז החלום מתפוגג, ובמקומו עולה המציאות היחידה שמתקיימת באמת: תל אביב. תוססת, אמיצה, גאה. המצעד האמיתי שלה פורץ למסך, מלווה במוזיקה של עופר ניסים, בדימויים אמיתיים, ובתזכורת לכך שחיים חופשיים לא מובנים מאליהם.

הקריאייטיב של הקמפיין הופקד בידי משרד הפרסום No, No, No, No, No, Yes של גדעון עמיחי, והוא מצליח לזקק מסר אוניברסלי וחד – תל אביב היא מגדלור של פלורליזם, דמוקרטיה, וחיים משותפים.

הקמפיין יופץ ברחבי העולם, בדגש על ארה"ב וערים מרכזיות באירופה כמו ברלין, מדריד ואמסטרדם, ויפנה גם לקהילות יהודיות, פרו-ישראליות ולכל מי שמחפש חוויה פתוחה, ליברלית ומרגשת. מעבר לקידום תיירות, הקמפיין מבקש לשקם את תחושת החיבור העולמית לערכיה של ישראל דרך תל אביב – לא כגימיק, אלא כעיר שמוכיחה יום־יום שאפשר אחרת.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=175029

אולי יעניין אתכם גם

  • אמדאוס השיקה מגוון פתרונות חדשים לסוכני הנסיעותאמדאוס השיקה מגוון פתרונות חדשים לסוכני הנסיעות
  • איזי ג'ט : תוצאות עסקיות לשנה המסתיימת ב-30 בספטמבר 2014איזי ג'ט : תוצאות עסקיות לשנה המסתיימת ב-30 בספטמבר 2014
  • מטוס בואינג 737 MAX ראשון לאתיופיאן איירליינסמטוס בואינג 737 MAX ראשון לאתיופיאן איירליינס
  • חגיגות 25 שנה לנפילת חומת ברליןחגיגות 25 שנה לנפילת חומת ברלין
  • יונייטד איירליינס פותחת את טרקלין החברה הגדול בארה"ביונייטד איירליינס פותחת את טרקלין החברה הגדול בארה"ב
תגיות:
קמפיין הגאווה הבינלאומי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס