IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » בואינג, רבעון ראשון 2024: ירידה בהכנסות ושריפת מזומנים

בואינג, רבעון ראשון 2024: ירידה בהכנסות ושריפת מזומנים

מערכת האתר 25 באפריל 2024 6:55

הכנסות החברה ברבעון הראשון ירדו מ-17.9 מיליארד דולר ל-16.5 מיליארד דולר ותזרים המזומנים התפעולי השלילי החמיר כתוצאה מהאטה בייצור מטוסי ה-737

בואינג, רבעון ראשון 2024: ירידה בהכנסות ושריפת מזומנים משרדי חברת בואינג בארה"ב. צילום בואינג

בעוד שיצרנית המטוסים בואינג צמצמה את הפסדיה משנה לשנה במהלך הרבעון הראשון של 2024, ההכנסות ותזרימי המזומנים התפעוליים היו שליליים. ההפסד הנקי שלה השתפר מ-355 מיליון דולר לעומת 388 מיליון דולר בשנה שעברה. ברבעון הראשון של 2023 בואינג הרוויחה 17.9 מיליארד דולר לעומת 16.5 מיליארד דולר ב-2024.

תזרים המזומנים התפעולי השלילי החמיר משמעותית, מ- 318 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2023 ל-3.3 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2024. לדברי קלהון, המנכ"ל היוצא של החברה התוצאות שיקפו האטה בייצור מטוסי ה-737 כדי לשפר את איכות הייצור שלהם.

בנוסף, תזרים המזומנים החופשי של החברה הסתכם ב-3.9 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2024, בהשוואה ל -786 מיליון דולר בשנה הקודמת. "תזרים המזומנים התפעולי עמד על (3.4) מיליארד דולר ברבעון, מה שמשקף משלוחים מסחריים נמוכים יותר, כמו גם עיתוי לא נוח של תקבולים והוצאות", אמרה החברה והוסיפה כי התוצאות משקפות ירידה במסירות של מטוסי 737 ופיצויים עבור קרקוע מטוסי ה- 737 MAX 9.

בחטיבת המטוסים המסחריים (BCA) נרשמה ירידה של 36% במסירת מטוסים, מה שהביא לצמצום הכנסותיה מ-6.7 מיליארד דולר ל-4.6 מיליארד דולר (-31%) . כתוצאה מכך, הרווח התפעולי של החברה הבת צנח ב-24.6%.

במסירת מטוסים נוספים, בואינג לא סיפקה מטוסי מטען מדגם 777F. לעומת זאת, היא מסרה מטוס אחד מסוג P-8 Poseidon (מבוסס על 737-800), אחד עשר מטוסי  787-9, שני 787-10 ושני KC-46. בסך הכל, כולל מטוסי ה-737 MAX, הלקוחות קיבלו 83 מטוסים, לעומת 130 ברבעון הראשון של 2023.

בעוד קלהון הודה שבואינג נמצאת כעת במצב פיננסי מאתגר בטווח הקרוב, הוא טען שוב שהבטיחות והאיכות חייבות ויבואו מעל כל דבר אחר. לדברי המנכ"ל, יש עוד הרבה עבודה לעשות, אבל החברה בטוחה לחלוטין בעתידה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=155805

אולי יעניין אתכם גם

  • בואינג מינתה מנכ"ל חדש ודיווחה על הפסד ברבעון השני של השנהבואינג מינתה מנכ"ל חדש ודיווחה על הפסד ברבעון השני של השנה
  • תעופה בצמיחה: בואינג צופה לביקושים גדולים לאנשי מקצוע עד 2043תעופה בצמיחה: בואינג צופה לביקושים גדולים לאנשי מקצוע עד 2043
  • בואינג צופה ביקוש לכ-44,000 מטוסים חדשים עד 2043בואינג צופה ביקוש לכ-44,000 מטוסים חדשים עד 2043
  • נפתחה חקירה על נפילת מכסה מנוע במהלך המראהנפתחה חקירה על נפילת מכסה מנוע במהלך המראה
  • בואינג תפצה את אלסקה איירליינס ב-160 מיליון דולרבואינג תפצה את אלסקה איירליינס ב-160 מיליון דולר
תגיות:
בואינג
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס