IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » ריינאייר מציגה תוכנית לשיפור שירות לקוחות

ריינאייר מציגה תוכנית לשיפור שירות לקוחות

מערכת האתר 29 באוקטובר 2021 8:39

חברת הלואו קוסט מתחייבת להחזיר כספים ללקוחותיה, תוך 5 ימי עבודה, עבור טיסות שבוטלו כחלק מהתוכנית, בנוסף לגישה נוחה לאפליקציה לביצוע פעולות מגוונות

ריינאייר מציגה תוכנית לשיפור שירות לקוחות מטוס ריינאייר.צילום Ryanair

ריינאייר (Ryanair), חברת הלאו קוסט (טיסות חסך) האירית, בעלת צי המטוסים הגדול באירופה, שתטיס 225 מיליון נוסעים עד שנת 2026, הודיעה אתמול (ה') על תוכנית חדשה שמטרתה שיפור שירות הלקוחות  (improve customer service). התוכנית כוללת החזר כספי עבור טיסות שבוטלו, תוך 5 ימי עבודה. האישור והגישה להחזרים יוצגו בארנק הדיגיטלי של ריינאייר תוך 24 שעות מיום הבקשה.

בנוסף, הודיעה החברה על אפליקציית יום נסיעות (.Day of Travel App)– עזרה באמצעות האפליקציה שתכלול סרטונים ושידורי אינטרנט חיים ממרכז המבצעים של החברה עם דיווחים ועדכונים על זמני יציאה חדשים או מסלולי טיסה במקרה של שיבושים וביטולי טיסות. כמו כן, עדכונים מנמלי התעופה על טרמינל ושער היציאה של הטיסות. "גישה קלה לאפליקציה" עבור כרטיסי עלייה למטוס, אישורים ומסמכי נסיעה נוספים.

הארנק הדיגיטלי (myRyanair wallet) מאפשר לנוסעים להזמין טיסות, לראות עדכונים בזמן אמת על החזרים ולאחסן מסמכי נסיעה. חברת התעופה תציע גם מרכז שירות עצמי דיגיטלי (Digital Self-Service Hub), שבו הנוסעים יכולים לפתור בעיות "מבלי ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות". המרכז יציע "צ'אט משופר, של שאלות נפוצות וסרטוני עזרה חדשים" עבור הלקוחות.

פאנל מייעץ ללקוחות בן שישה אנשים, ייפגש פעמיים בשנה, ונוצר על מנת להציע "משוב מעמיק להנעת שיפורים מתמידים של לקוחות" ולספק "המלצות ליוזמות עתידיות בהובלת לקוחות".

מנהלת השיווק, דארה בריידי (Dara Brady), אמרה: "אנו שמחים להשיק את השיפורים החדשניים הללו ללקוחות שישדרגו את חווית הנסיעה. שיפורים אלה, המונעים על ידי משוב הלקוחות, מאפשרים לנוסעים שירות עצמי באינטרנט בעת שינוי תאריכי טיסה או שמות של נוסעים, עדכון פרטי קשר או הוספת מזוודות/מושבים. עבור לקוחות שזקוקים לסיוע נוסף, קיימת אינטרקצייה בשיחות/דוא"ל/צ'אט/רשתות חברתיות וקבלת עדכוני סטטוס חיים באינטרנט."

"יום הנסיעות החדש שלנו יהפוך את הנסיעה לקלה יותר וללא טרחה עם עדכונים חיים על זמני יציאה, טרמינלים ופרטי שערי יצאה ספציפיים. במספר קטן של מקרים שבהם יהיו שיבושים, הלקוחות יקבלו עדכונים שוטפים כולל וידאו בשידור חי ושידורי אינטרנט ממרכז המבצעים שלנו, כדי להבטיח שהם יהיו מעודכנים ככל האפשר במה שקורה וכיצד תיפתר הבעיה. במקרים נדירים של ביטולים, לקוחות שיבקשו החזר כספי יקבלו מעתה אישור וגישה ל-myRyanir תוך 24 שעות והחזר כספי תוך 5 ימי עבודה", סיכמה דארה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=120270

אולי יעניין אתכם גם

  • ריינאייר ואיזיג'ט לא ישובו בקרוב – חברות אחרות מחדשות פעילות בהדרגהריינאייר ואיזיג'ט לא ישובו בקרוב – חברות אחרות מחדשות פעילות בהדרגה
  • ריינאייר מודיעה על ביטולי טיסות אל ומתל אביב בקיץ הקרובריינאייר מודיעה על ביטולי טיסות אל ומתל אביב בקיץ הקרוב
  • 7 דקות יותר מדי: כשברלין אומרת "לא" לריינאייר והנוסעים מתוסכלים7 דקות יותר מדי: כשברלין אומרת "לא" לריינאייר והנוסעים מתוסכלים
  • ריינאייר חוזרת לישראל: הנוסעים הישראלים עוקבים בדריכותריינאייר חוזרת לישראל: הנוסעים הישראלים עוקבים בדריכות
  • 'אפס סובלנות': חברת לאו קוסט תובעת נוסע בסכום של 15,000 אירו'אפס סובלנות': חברת לאו קוסט תובעת נוסע בסכום של 15,000 אירו
תגיות:
ריינאייר improve customer service Day of Travel myRyanair wallet
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס