דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » 53% לא יחזרו לטוס גם לאחר שייפתחו השמים לטיסות

53% לא יחזרו לטוס גם לאחר שייפתחו השמים לטיסות

עוזי בכר 10 במאי 2020 18:01

כך עולה מסקר של משרד המדע והטכנולוגיה, בו השתתפו 1,600 אנשים בנושאי חזרה לשגרה: חינוך, תחבורה ציבורית, קניות, טיסות ובילויים

53% לא יחזרו לטוס גם לאחר שייפתחו השמים לטיסות סקר תיירות לאחר תקופת הקורונה. צילום freepik

53% מהישראלים לא יחזרו לטוס גם לאחר שייפתחו השמים לטיסות, אלא רק במקרים חיוניים. לפני פרוץ משבר נגיף הקורונה כמעט שלושה רבעים מהמשיבים (72%) נהגו לטוס פעם עד מספר פעמים בשנה (35% ו-37% בהתאמה) ורק 5% לא נהגו לטוס בכלל.

כך עולה מסקר עמדות ציבור על מנת להבין כיצד ינהגו האזרחים עם תחילתה של אסטרטגיית היציאה וחזרתו של המשק לאט למסלולו. יותר מ-1,600 משתתפים ענו על הסקר, יותר מפי שלושה מסקר ממוצע. השאלון האנונימי נגע במספר נושאים הנוגעים לחזרה לשגרה: חינוך, תחבורה ציבורית, קניות, טיסות ובילויים. המחקר  בוצע על ידי פרופ' דבורה שמואלי ופרופ' דורון קלינגר מאוניברסיטת חיפה, פרופ' ערן פייטלסון מהאוניברסיטה העברית ופרופ' אבי גל מהטכניון, חברי מרכז הידע והמחקר הלאומי למצבי חירום.

לאחר שייפתחו השמים יותר ממחצית מהמשיבים (53%) השיבו, כי לא יטוסו בכלל או רק במקרים חיוניים (25% השיבו כי יטוסו רק במקרים חיוניים ו-13% לא יטוסו כלל) ורק 24% השיבו כי יחזרו לטוס כמו בעבר.

 

עוד עולה מהסקר, כי כמעט מחצית מהמשיבים (49%) השיבו כי ימשיכו לקנות באופן מקוון ויימנעו ככל הניתן מביקור בחנויות ובקניונים. כמו כן, 45% מהמשיבים ענו כי יגבירו את השימוש בשירותי האינטרנט והקניות במשלוחים ורק 7% ענו כי יפחיתו את השימוש בשירותים אלה. מתוצאות אלו אפשר להקיש, כי גם בתחום רכישות תיירותיות – טיסות, אתרים ולינות – תגבר הנטייה של הצרכנים לרכוש טיסות און ליין בשיטת NDC – New Distribution Capability  בחברת התעופה וכך גם בתחום המלונאות והאטרקציות.

הסקר גם מראה, כי לפחות בשלבי היציאה ממשבר הקורונה, שימשך כנראה הרבה זמן, תחום הפנאי לא יחזור מהר למצב שבו הוא היה ערב פרוץ משבר הקורונה. מהסקר מתברר גם, כי 56% יפחיתו את הבילוי במסעדות, בתי קפה וברים, כאשר קיים פעם של 12% בין נשים לבין גברים.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=106472

אולי יעניין אתכם גם

  • עדכון אחרון: ITA Airways מתכננת לחדש את הטיסות לישראלעדכון אחרון: ITA Airways מתכננת לחדש את הטיסות לישראל
  • גם מלונאות: התקבלה המלצת הוועדה המקומית ראשל"צ למתחם G Cityגם מלונאות: התקבלה המלצת הוועדה המקומית ראשל"צ למתחם G City
  • למעלה מ-226 מיליון נוסעים צפויים לעבור בנמלי התעופה של טורקיה ב-2019למעלה מ-226 מיליון נוסעים צפויים לעבור בנמלי התעופה של טורקיה ב-2019
  • '19-HACK COVID''19-HACK COVID'
  • נא להכיר: הטיילת באילת התחדשה לקראת עונת הקיץנא להכיר: הטיילת באילת התחדשה לקראת עונת הקיץ
תגיות:
סקר של משרד המדע והטכנולוגיה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version