החברה מציינת שיאים חדשים עם 1,000 טיסות ביום, שיעור השלמת טיסות של 99.5%, ופתיחת 250 קווים חדשים – לצד הצלחה בתוכנית “Customer First Compass” בה השקיעה 14 מיליארד אירו
חברת התעופה Wizz Air מדווחת על הקיץ המוצלח ביותר בתולדותיה, עם שיפור חסר תקדים בביצועים התפעוליים, בשביעות רצון הלקוחות ובהיקף הפעילות. בעונת השיא של קיץ 2025 רשמה החברה שיא של 1,000 טיסות ביום ושיעור השלמת טיסות מרשים של 99.5%, למרות גידול של 7% בהיקף הפעילות לעומת השנה הקודמת.
ההישגים מגיעים במקביל להצלחה של יוזמת “Customer First Compass”, פרויקט רחב היקף בהיקף השקעה של 14 מיליארד אירו, שמטרתו שיפור חוויית הלקוח בכלל שלבי המסע. במהלך ששת החודשים הראשונים ליוזמה נרשמה עלייה של 10% בשביעות הרצון של הנוסעים, הודות לשילוב טכנולוגיות מתקדמות ובינה מלאכותית במרכזי הבקרה, בתא הטייס ובשירות הלקוחות.
בין היתר תגברה החברה את צוותיה בשדות התעופה העמוסים ביותר באירופה, מה שהביא לירידה של 34% בזמני ההיערכות לטיסה – גורם מרכזי לשיפור הדיוק בזמני ההמראה והנחיתה.
צמיחה מרשימה בצי המטוסים ובקווים חדשים
Wizz Air ממשיכה להתרחב בקצב מהיר, וצפויה להגיע בנובמבר לציון דרך של 250 מטוסים בצי הפעיל. צי החברה נחשב לאחד הצעירים בתעשייה, עם גיל ממוצע של 4.6 שנים בלבד, ועם יותר מ-70% מטוסים מדגם Airbus A321neo – החוסכים כ-20% בצריכת הדלק, מצמצמים רעש ופליטות ומסייעים בהתקדמות לעבר היעד של אפס פליטות נטו עד 2050 במסגרת תוכנית Net Zero Roadmap.
במהלך החודשים האחרונים פתחה Wizz Air בסיסים חדשים בבוקרשט, ברטיסלבה, ורשה, ירוואן ופודגוריצה, והשיקה 250 קווים חדשים ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואסיה.
שירות משופר וחוויית נוסע מחוברת
במקביל לצמיחה, משפרת החברה את חוויית הנוסעים עם כלים דיגיטליים מתקדמים. מרכז השירות “My Journey” מאפשר מעקב פשוט אחר טיסות והזמנות, בעוד הצ’אטבוט המשודרג Amelia AI מעניק מענה מהיר ויעיל יותר במקרים של שינויי טיסות או שיבושים – מה שהוביל לשיפור של 5% ביעילות הטיפול באירועים תפעוליים לעומת השנה שעברה.
“All You Can Fly” חוזר – והפעם בגדול
לאחר ההצלחה בשני סבבי המכירה הקודמים, מכריזה Wizz Air על השקה שלישית למנוי “All You Can Fly”, שמאפשר לנוסעים לטוס באופן כמעט בלתי מוגבל ברשת היעדים של החברה. המנוי, שמחירו השנתי עומד על 499 אירו, יימכר בכמות מוגבלת של 10,000 מנויים בלבד ב-34 מדינות, ומאפשר להזמין טיסות עם דמי הזמנה קבועים של 9.99 אירו בלבד. מאז השקת המנוי בשנה שעברה נרשמה עלייה של 42% במספר הנוסעים שטסו במסגרת התוכנית, עם ממוצע של תשע טיסות לנוסע בשנה.
"הקיץ הטוב ביותר שלנו אי פעם"
מייקל דלהנט, סמנכ"ל קשרים מסחריים ותפעול בחברה, אמר: "אנחנו גאים מאוד בביצועים מאז שהשקנו את תוכנית 'Customer First'. למרות סביבה כלכלית מאתגרת שבה רוב המחירים עולים, המשכנו להציע טיסות נגישות שמאפשרות לאנשים לטוס במחיר של זוג נעליים. זה היה הקיץ הטוב ביותר שלנו אי פעם, עם שיפורים משמעותיים בדיוק, בהשלמת הטיסות ובמהירות ההיערכות. נמשיך לחדש, להשקיע ולספק את חוויית הלואוקוסט האיכותית ביותר באירופה."
חדש! הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ: IAS – חדשות ועדכוני תיירות מהארץ ומהעולם
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=181424





