IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » SITA Baggage IT Insights 2023: "אוטומציית כבודה, זו הדרך הנכונה"

SITA Baggage IT Insights 2023: "אוטומציית כבודה, זו הדרך הנכונה"

מערכת האתר 23 ביוני 2024 18:27

מהדו"ח עולה כי הטיפול השגוי בכבודה ירד מ-7.6 לכל 1000 נוסעים ב-2022, ל-6.9 לכל 1000 נוסעים ב-2023 וזאת למרות שמספר הנוסעים גדל משמעותית

SITA Baggage IT Insights 2023: "אוטומציית כבודה, זו הדרך הנכונה" הטיפול השגוי בכבודה נמצא בירידה. צילום Depositphotos

חברת SITA המובילה בתקשורת תעבורה אווירית ובמידע טכנולוגי פרסמה את דו"ח SITA Baggage IT Insights 2023 ממנו עולים נתונים מעודדים לגבי טיפול שגוי בכבודה. המספר ירד מ-7.6 לכל 1,000 נוסעים ב-2022, ל-6.9 לכל 1,000 נוסעים ב-2023, וזאת למרות שמספר הנוסעים עלה מעל רמות 2019 לראשונה מזה חמש שנים, וצמח ל-5.2 מיליארד.

נתונים מראים ששיעורי הטיפול השגוי ירדו כעת ב-63% בין 2007 ל-2023, מה שמביא לעלייה של 111% בתנועת הנוסעים במהלך התקופה. אסיה-פסיפיק -האזור עם המספרים הנמוכים ביותר ב-2023, רק 3 לכל 1,000 נוסעים, בהשוואה ל-5.8 בצפון אמריקה ו-10.6 באירופה.

הדו"ח עוקב אחר נתוני ארגון חברות התעופה הבינלאומי (IATA), שפורסמו באתר IAS והמתמקד בהחלטה 753 המחייבת מעקב אחר כבודה בקבלה, טעינה, העברה והגעה.  44% מחברות התעופה יישמו במלואן את ההחלטה 753 ו-41% נוספים נמצאים בתהליך. שיעורי האימוץ המלאים של חברות התעופה נעות בין 88% בסין ובצפון אסיה, ל-60% ביבשת אמריקה, 40% באירופה ובאסיה-פסיפיק ו-27% באפריקה. ל-75% משדות התעופה שנסקרו יש את היכולת למעקב אחר מטען ברזולוציה 753. לעיון בכתבה המלאה.

דו"ח SITA Baggage IT Insights לשנת 2024 גם מראה ששני שלישים מחברות התעופה מציעות כעת שליחת כבודה עצמאית, בעוד 85% מנמלי התעופה מציעים שליחת כבודה בשירות עצמי. הדו"ח גם ציין כי 32% מהנוסעים מסתמכים על שמידע איסוף מטען יישלח ישירות לנייד שלהם.

דיוויד לבורל, מנכ"ל SITA, אמר: "שיפור הטיפול בכבודה ב-2023 , חדשות נהדרות לנוסעים ולתעשיית התעופה. זה מרשים במיוחד מכיוון שתנועת הנוסעים העולמית גדלה מאוד בשנת 2023 והיא אמורה להכפיל את עצמה עד 2040. אנו רואים בבירור מתוצאות SITA Baggage IT Insights שאוטומציה של כבודה היא הדרך קדימה, עם יותר שיתוף פעולה, יותר תקשורת עם נוסעים והשקעות בטכנולוגיות חדשות כגון AI וראייה ממוחשבת כדי להפוך את המסע לחלק יותר.

בנוסף, לאחרונה אתר IAS דיווח כי בנמל התעופה סכיפהול אמסטרדם קיימת האצת חידושים בטיפול בכבודה. לעיון בכתבה המלאה

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=158385

אולי יעניין אתכם גם

  • שנה חדשה מחירים חדשים: ישראייר וארקיע מעדכנות את מדיניות הכבודהשנה חדשה מחירים חדשים: ישראייר וארקיע מעדכנות את מדיניות הכבודה
  • סכיפהול אמסטרדם: תנועה בעליה וחידושים בטיפול כבודהסכיפהול אמסטרדם: תנועה בעליה וחידושים בטיפול כבודה
  • לידיעת הטסים להודו: מהלך מבורך וראוי מחייב קבלת הכבודה במהירותלידיעת הטסים להודו: מהלך מבורך וראוי מחייב קבלת הכבודה במהירות
  • כמעט מושלמת: 99.9% מ- 2.7 מיליון מזוודות נוסעי אמירייטס הגיעו ליעדןכמעט מושלמת: 99.9% מ- 2.7 מיליון מזוודות נוסעי אמירייטס הגיעו ליעדן
  • אייר קנדה: מעקב אחר הכבודה באמצעות האפליקציהאייר קנדה: מעקב אחר הכבודה באמצעות האפליקציה
תגיות:
כבודה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס