IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » תגובת שמואל צוראל מנכ"ל התאחדות המלונות

תגובת שמואל צוראל מנכ"ל התאחדות המלונות

דפנה וייס 28 בספטמבר 2014 0:00

מנכ"ל התאחדות המלונות,שמואל צוראל, מגיב לדברי קובי קרני בנושא השמיים הפתוחים: " החברות האירופאיות, שעתידות לטוס לישראל, הן בעיקר חברות לאו קוסט, שאינן משלמות עמלות סוכן, במטרה להוזיל את המחיר ללקוח"

תגובת שמואל צוראל מנכ"ל התאחדות המלונות 241220radC61D6@ISRAELIHOTELS_0-1

מנכ"ל התאחדות המלונות שמואל צוראל, מגיב לדברי קובי קרני בנושא השמיים הפתוחים:"פעם אחרי פעם אנחנו מופתעים לגלות כי הגורם המודאג ביותר ממחירי המלונות בישראל ביחס להגעת תיירים ארצה הוא התאחדות סוכני הנסיעות, שעניינה בעיקר תיירות יוצאת מישראל, כלומר שליחת ישראלים לתייר בעולם".

 

"ההתבטאויות כנגד פתיחת השמים לתחרות ונגד החתימה על ההסכם עם האיחוד האירופי הן תקיעת מקל בגלגלי פיתוח תעשיית התיירות הישראלית. צר לנו על כך שהתאחדות סוכני הנסיעות, בראשות קובי קרני, מבקשת לשמר את הסטטוס קוו בשמים, שהוא למעשה מצב מונופוליסטי שבו גורל התיירות הנכנסת לישראל מוכרע על ידי פחות  מ- 60 מטוסי חברות התעופה הישראליות".

 

"גם התאחדות המלונות בישראל מצדדת בפיתוח תעשייה ישראלית כחול – לבן, ברם להסכם הצפוי עם האירופאים יתרונות מהותיים: 1. יגדיל את היצע הטיסות לישראל, 2. יגדיל את מספר נמלי התעופה לישראל מאירופה, 3. יגדיל את מספר משווקי ישראל באירופה. במקום לייחל לתחרות בתחום התעופה, שמשמעה בפועל: הפחתת מחירי הטיסות (גם לישראלים היוצאים לחו"ל) והפחתת עמלות סוכני הנסיעות, התאחדות סוכני הנסיעות מעדיפה את טובת המיעוט, קרי: טובת עובדי חברות התעופה המקומיות וסוכני הנסיעות של התיירות היוצאת, על פני טובת מאות אלפי המתפרנסים מתיירות בישראל". 

 

"לדאבוננו, המניע שעומד מאחורי ההתבטאויות של קרני מהיום הוא סוד גלוי וידוע: החברות האירופאיות, שעתידות לטוס לישראל לאחר אישור ההסכם, הן בעיקר חברות לאו קוסט, שאינן משלמות עמלות סוכן, במטרה להוזיל את המחיר ללקוח".

 

"בעניין ,שרק 400 חדרי מלון ניבנו בארץ לאחרונה, התאחדות המלונות בישראל מתריעה בנושא זה זמן רב ואף הוקמה עקב כך ועדה מטעם משרד התיירות שהגישה המלצותיה בעניין. בכל מקרה, זכותו המלאה של קובי קרני לבנות מלון בישראל ואף ליהנות ממענקי מדינה. התאחדות המלונות בישראל מזמינה אותו להפוך ליזם מלונאי ולהצטרף לענף", שמואל צוראל,מסכם את דבריו.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78504

אולי יעניין אתכם גם

  • יום האוזון שמח? מלון הפאר שבחר בדרך הירוקהיום האוזון שמח? מלון הפאר שבחר בדרך הירוקה
  • מועדון הנוסע המתמיד של אל על מחדש את השת"פ עם אמריקן אקספרסמועדון הנוסע המתמיד של אל על מחדש את השת"פ עם אמריקן אקספרס
  • Wizz Air : מת"א לוילנה, קלוז? נאפוקה וקטוביץWizz Air : מת"א לוילנה, קלוז? נאפוקה וקטוביץ
  • הושקה הטיסה הראשונה להרי הטאטרההושקה הטיסה הראשונה להרי הטאטרה
  • קבוצת אתיופיאן איירליינס מצטיינת בניהול משבר הקורונהקבוצת אתיופיאן איירליינס מצטיינת בניהול משבר הקורונה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס