IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » תגובת התאחדות סוכני הנסיעות לדברי צוראל

תגובת התאחדות סוכני הנסיעות לדברי צוראל

דפנה וייס 30 בספטמבר 2014 0:00

התאחדות סוכני הנסיעות בתגובה לדברי שמואל צוראל: "מנכ"ל התאחדות בתי המלון ממשיך להתחמק ממתן תשובה עניינית בנושא המחירים הגבוהים של חדרי מלון בישראל". צפו בסרטון כנס סוכני הנסיעות

תגובת התאחדות סוכני הנסיעות לדברי צוראל no_imge-2756

תגובת התאחדות סוכני הנסיעות לא איחרה להגיע בעקבות תגובתו של שמואל צוראל,מנכ"ל התאחדות המלונות: " עדיף שמר צוראל יתבטא בנושא שהוא אמור להבין, כמו מחירי חדרי המלון בישראל. התאחדות סוכני הנסיעות מתנגדת להסכם עם האיחוד האירופי, ולא לשמיים פתוחים, אשר מתקיימים בפועל כבר היום".

 

"התאחדות סוכני הנסיעות בישראל מייצגת את כל הגופים המובילים והגדולים בתחומי התיירות הנכנסת, תיירות הפנים והתיירות היוצאת, ועמדתה נטועה עמוק בטובתה של כלכלת ישראל וענף התיירות. זאת לעומת התאחדות בתי המלון אשר התנגדה למהלך של דירוג בתי מלון בישראל, ואשר בעיניה טובת המדינה, כלכלתה וענף התיירות הינם כלים לשימור אינטרסים כלכליים של קבוצה עסקית מצומצמת, על חשבון אזרחי ישראל".

 

"הניסיון של התאחדות בתי המלון להסיט את הדיון לתחום התעופה הוא מלאכותי ופופוליסטי, ולו מהסיבה הפשוטה שמרביתן המוחלט של חברות תעופה המבקשות להוסיף טיסות לישראל, מקבלות אישור מיידי. לעניין זה הנתונים המספריים של גידול במספר הטיסות וחברות התעופה הפועלות בקווים לישראל מדברים בעד עצמם, ואינם כפופים לדברי המניפולציה של התאחדות בתי המלון".

 

הערה בנושא העמלות, שצוראל נהנה במיוחד לתקוף: " לו טרח לברר היה צוראל יודע, כי כל חברות התעופה האירופאיות הגדולות ורובן המוחלט של החברות האירופאיות בכלל, אינן משלמות עמלה ליועצי התיירות" .

 

https://www.youtube.com/watch?v=LLpKM-v2nxg

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78497

אולי יעניין אתכם גם

  • הסבר פניך לתייר: אכלו פלאפל בסבבההסבר פניך לתייר: אכלו פלאפל בסבבה
  • עם הפנים לתייר: כרטיס רב-קו לתייריםעם הפנים לתייר: כרטיס רב-קו לתיירים
  • קבוצת לופטהנזה: " 2.5 מיליארד אירו הוחזרו לנוסעים עד כה "קבוצת לופטהנזה: " 2.5 מיליארד אירו הוחזרו לנוסעים עד כה "
  • קבוצת אירופלוט הטיסה 28.2 מיליון נוסעים בחציון הראשון של 2019קבוצת אירופלוט הטיסה 28.2 מיליון נוסעים בחציון הראשון של 2019
  • הטלת מע"מ על ייצוא שירותי תיירות מהווה איום אמיתיהטלת מע"מ על ייצוא שירותי תיירות מהווה איום אמיתי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס