IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » שמים פתוחים, אבל באופן אחראי

שמים פתוחים, אבל באופן אחראי

דפנה וייס 17 בספטמבר 2014 0:00

התאחדות סוכני הנסיעות: " השמים לישראל כבר פתוחים יש להמשיך ולאשר לחברות נוספות לטוס לישראל אך ללא הפקרות הדיון הציבורי בנושא נגוע בפופוליזם ובלתי אחראי" 

שמים פתוחים, אבל באופן אחראי 240920radE8D84@yossifatael_2-1

הכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות לשנת 2013, הצפוי להיפתח ביום שני בכפר המכביה, יעסוק בנושאים מהותיים הקשורים לתיירות בישראל ולענף התעופה בכללם.

יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות: רובן המוחלט של הבקשות מצד חברות תעופה זרות לטוס לישראל מאושרות כמעט באופן אוטומטי ולכן כל הדיון שמתגלגל הוא ניסיון למצוא פתרונות במקומות שבהם אין בעיה.

 

יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות: " העובדות לאישורן הן שהשמים בישראל כבר פתוחים בפועל. בימים שפשיטות רגל של חברות תעופה הן מחזה נפוץ ולא נדיר, יש מקום שהמדינה תדאג לא רק לאישורי נחיתה והמראה, אלא תבטיח שחברות תעופה זרות שמבקשות לפעול בישראל וליהנות מכספי הצרכן, יערבו לכספיהם של אזרחים אשר נותרים עם כרטיס ריק מול חברת תעופה קורסת".

 

בנושא של שמירת התעופה הישראלית, כל הדוברים מתבטאים באופן עמום ולא באמת מתכוונים לקיום ושמירה על תעופה ישראלית. אף אחד לא נותן את דעתו לעובדה שבמסגרת ההסכם המוצע עם אירופה, יבוטלו חוקי הגנת צרכן רבים שנחקקו לאחרונה. בימים אלה, כשאיתנותה וקיומה של התעופה כמעט ומוטלים בספק, יש לנהוג בזהירות ובאחריות. לא כסיסמא ריקה מתוכן, אלא במסגרת תוכנית פעולה ברורה ומוכחת. אסור לעשות בעניין זה ניסוי מסוכן שאם ייכשל, מדינת ישראל תמצא את עצמה בפני שוקת שבורה.

 

על רקע הדברים האלה, ובמיוחד נוכח העובדה שרק בחמש שנים האחרונות פשטו את הרגל כ- 100 חברות תעופה, רשמה ההתאחדות הישג חשוב אצל הממונה על ההגבלים העסקיים, אשר קבע כי לכל סוכן נסיעות עומדת הזכות לקיזוז כספים ממערכת הגביה המרכזית של ארגון חברות התעופה. בזאת מתאפשר לסוכני הנסיעות להשיב לכיסי הלקוחות כספים ששילמו לחברות תעופה שקרסו.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78560

אולי יעניין אתכם גם

  • לראשונה בעידוד משרד התיירות: חבילות תיירות ארכיאולוגיות לאוונגליםלראשונה בעידוד משרד התיירות: חבילות תיירות ארכיאולוגיות לאוונגלים
  • "אני נרגש וגאה עם הצטרפותה של אול ניפון איירווייז לשוק הישראלי""אני נרגש וגאה עם הצטרפותה של אול ניפון איירווייז לשוק הישראלי"
  • מלונות דן: המועצה הארצית דחתה את הערר על הרחבת מלון דן אכדיהמלונות דן: המועצה הארצית דחתה את הערר על הרחבת מלון דן אכדיה
  • וירג'ין אטלנטיק נפרדת מתל אביב: הסוף לטיסות הישירות מלונדוןוירג'ין אטלנטיק נפרדת מתל אביב: הסוף לטיסות הישירות מלונדון
  • אתר למטייל: בודפשט היתה הפופולארית בחיפושים באתר ב-2018אתר למטייל: בודפשט היתה הפופולארית בחיפושים באתר ב-2018
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס