IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » שירות בידוק עצמי לנוסעים הממריאים מנתב"ג

שירות בידוק עצמי לנוסעים הממריאים מנתב"ג

דפנה וייס 7 בינואר 2015 0:00

אל על בשיתוף פעולה עם רש"ת מציעה שירות חדש לנוסעים הממריאים מנתב"ג,שירות בידוק עצמי לטיסה, בטרמינל 3, המזרז את הליך הצ'ק אין ומסירת המזוודות

שירות בידוק עצמי לנוסעים הממריאים מנתב"ג 161020rad1B3DD@NATBAG_7-1

החל מיום א' בצהריים, ה- 28.4.13, אל על מציעה שירות חדש לבידוק עצמי בשדה התעופה.

 

שירות הבידוק בנתב"ג מרחיב את מגוון אפשרויות ללקוחות לביצוע צ'ק אין בנוחות ובמגוון פלטפורמות עוד טרם הגעתם לשדה התעופה. כיום הבידוק אפשרי  באמצעות אתר אל על, המובייל ובסמס ומעתה השירות החדש יאפשר בידוק עצמי גם בטרמינל 3. בשלב הראשון הוצבו 6 עמדות בידוק עצמי בסמוך לדלפקי אל על.

 

בהמשך השנה, יוצבו גם דלפקי שליחת כבודה אוטומטיים , כך שכל תהליך הבידוק לטיסה יהיה קצר ובשירות עצמי.בעתיד, שירות הבידוק העצמי בקיוסק יתאפשר בשדות תעופה נוספים בעולם בהם פועלת חברת אל על.

 

מעתה לקוחות אל על יוכלו לבחור בבידוק עצמי מהיר ולאחר מספר פעולות פשוטות לסיים את הליך הבידוק לטיסה ולבחור מושב. המוצר מקצר את משך זמן ההמתנה ומהווה יישור קו טכנולוגי עם שדות התעופה המודרניים וחברות התעופה המתקדמות.

 

כמו כן, נוסעים שביצעו בידוק עצמי באתר אל על, נהנים מהנחה על סך 15$ עבור כבודה עודפת.

 

יהודית גריסרו, סמנכ"ל שירות ולקוחות באל על: "אל על מעניקה ללקוחותיה חוויית שירות כוללת העולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה לפעול כל העת לשדרוג חוויית הנוסע- לפני, במהלך ולאחר הטיסה.  במסגרת זו אנו מציעים לנוסעים הממריאים מנתב"ג  שירות, שיקצר את הליכי הצ'ק אין ומסירת הכבודה בשדה התעופה.

 

"השרות החדש מאפשר בראש ובראשונה חיסכון בזמן יקר: מקבלי השירות המבצעים את  הליך הצ'ק אין בעמדות הבידוק המיוחדות בשדה התעופה, ינפיקו לעצמם את כרטיס הטיסה ואת תגי הכבודה וימסרו כבודתם בדלפק מיוחד.  השירות החדש  יקצר את זמן ההמתנה לצ'ק אין ויחסוך לנוסעינו זמן המתנה יקר".

 

 

מסלול הנוסע בנתב"ג:

הגעה לטרמינל 3

שימוש בעמדת בידוק עצמי: הנפקת כרטיסי עלייה למטוס ובחירת מושב

לאחר בידוק בטחוני במסלול קצר וייחודי, הגעה לדלפק מיוחד למסירת כבודה ושליחת המזוודות

המשך לשער ההמראה

 

 

 

השירות מצטרף לשירותים הנוספים אותם מציעה אל על:

 

 

 בידוק מוקדם לנוסעים הטסים בעונות השיא ( חגי תשרי, פסח ובחופש הגדול:

 

השירות מאפשר לטסים לערוך בידוק מוקדם (בדומה לשירות שהיה קיים בעבר בתחנת רכבת מרכז בת"א), כולל שליחת מזוודות וקבלת כרטיסי עלייה למטוס, עד כ- 24 שעות לפני הטיסה, כל יום בין 10:00 ל- 12:30 בדלפקי אל על.

השירות אינו כרוך בתשלום ומאפשר לטסים לחסוך את התורים.

 

דלפק בידוק ייחודי לאל על לנוסעים הטסים  רק עם כבודת יד ( קיצור התהליך ונטרול הצורך לעמוד בתור לבידוק הביטחוני במגזר הבידוק).

 

תחרות בין כל הנוסעים הטסים עם כבודת יד בלבד ומדווחים 50 שעות, לפחות, לפני טיסתם, על כך שהינם טסים ללא כבודה. במסגרת התחרות יוענקו 5 כרטיסי טיסה זוגיים בכל רבעון.

 

הנחה על משקל עודף למבצעים בידוק מקדים באינטרנט.

 

הושבה מראש ומכירת מושבים מועדפים ומושבי תיירים פלוס.

 

צ'ק אין אקספרס באתר האינטרנט של אל על – www.elal.co.il:

 

פיתוח מערכת צ'ק אין אלקטרונית ושירותי קדם טיסה באתר באפליקציית iPhone, דרך SMS ושירות מסלול אקספרס מיוחד למבצעים צ'ק אין באינטרנט.

 

אל על מציעה דלפקי שירות מיוחדים, המיועדים לנוסעים אשר מבצעים צ'ק אין באמצעות האינטרנט ומרוויחים בדיקה מהירה יותר בעת הליך הבידוק ומסירת המזוודות.

 

 

 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77961

אולי יעניין אתכם גם

  • "אני נרגש וגאה עם הצטרפותה של אול ניפון איירווייז לשוק הישראלי""אני נרגש וגאה עם הצטרפותה של אול ניפון איירווייז לשוק הישראלי"
  • מחאת נציגי ענף התיירות הנכנסת ממשיכהמחאת נציגי ענף התיירות הנכנסת ממשיכה
  • פתאל רוכשת את המלון האייקוני המפואר "דילי", בכיכר פיקדילי בלונדוןפתאל רוכשת את המלון האייקוני המפואר "דילי", בכיכר פיקדילי בלונדון
  • רשת פתאל הופכת את בית שמואל הנגיד בירושלים למלון השישי שלהרשת פתאל הופכת את בית שמואל הנגיד בירושלים למלון השישי שלה
  • יונייטד איירליינס תורמת צעצועים בבתי חוליםיונייטד איירליינס תורמת צעצועים בבתי חולים
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס