IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » שיחה בעלות מקומית בלבד: Wizz Air מעדכנת את מערך שירות הלקוחות

שיחה בעלות מקומית בלבד: Wizz Air מעדכנת את מערך שירות הלקוחות

מערכת האתר 21 בינואר 2025 19:29

במסגרת שירות הלקוחות החדש, ממליצה Wizz Air ללקוחותיה להשתמש בפלטפורמת השירות העצמי באתר או באפליקצייה, דרכה ניתן לנהל את ההזמנות, לקבל מידע על הטיסות, לבצע שינויים, לבקש החזרים ועוד

שיחה בעלות מקומית בלבד: Wizz Air מעדכנת את מערך שירות הלקוחות מטוסי וויזאייר חונים. צילום יח"צ

חברת Wizz Air, שחזרה לאחרונה לישראל, מודיעה על עדכון מערך שירות הלקוחות, ומשיקה את מרכז השירות החדש, הזמין גם באתר בעברית. במסגרת העדכון, מציעה החברה ללקוחות טלפון בעלות שיחה מקומית בלבד, עם מענה במגוון שפות, כולל אנגלית ורוסית – 03-3741285.

חברת Wizz Air, החברה הבינלאומית הפעילה ביותר בישראל בשנים האחרונות ובין הראשונות לחזור לפעול בישראל, חזרה באחרונה להפעיל 13 קווים שונים בישראל וביניהם הקווים לאבו דאבי, לונדון, מילאנו ורומא, ורשה, וינה ועוד.

במסגרת שירות הלקוחות החדש, ממליצה Wizz Air ללקוחותיה להשתמש בפלטפורמת השירות העצמי באתר או באפליקצייה, דרכה ניתן לנהל את ההזמנות, לקבל מידע על הטיסות, לבצע שינויים, לבקש החזרים ועוד.

בנוסף לאלו, לקוחות יכולים לבצע פעולות באמצעות הצ'טבוט המקוון "אמיליה" (Amelia), הזמין 24/7, ובו ניתן לברר על הזמנה, מצב הטיסה, כבודה ושירותי Wizz השונים. עבור פניות מורכבות יותר, סוכני צ'אט אנושיים זמינים באמצעות לחיצה על האפשרות "Talk to an agent" (השירות באנגלית).

בוגלארקה ספאק (Boglarka Spak), אחראית תחום חוויית הלקוח ב-Wizz Air, מציינת: “אנו מחויבים לספק ללקוחותינו את חוויית הנסיעה הטובה ביותר. שירות הלקוחות נמצא במוקד החברה. ההכרזה היום היא דוגמה אחת לשדרוגים שאנחנו מבצעים בתחום זה. אנחנו ממשיכים להשקיע בחידושים כדי להבטיח שנוכל לשרת את לקוחותינו ברחבי העולם."

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=168791

אולי יעניין אתכם גם

  • ‏Wizz Air משיקה עידן חדש של טיסות ארוכות טווח במטוס A321XLR‏Wizz Air משיקה עידן חדש של טיסות ארוכות טווח במטוס A321XLR
  • כך תיראה תעופה ירוקה: התוכנית השאפתנית של Wizz Air ל-2050כך תיראה תעופה ירוקה: התוכנית השאפתנית של Wizz Air ל-2050
  • Wizz Air משיקה אזור חדש באתר: טיפים לשמירה על הבריאות בטיסהWizz Air משיקה אזור חדש באתר: טיפים לשמירה על הבריאות בטיסה
  • Wizz Air פורשת כנפיים לנאפולי: קו ישיר מישראל החל מסוף אוקטוברWizz Air פורשת כנפיים לנאפולי: קו ישיר מישראל החל מסוף אוקטובר
  • Wizz Air – מערך שירות לקוחות חדש בהשקעה של 14 מיליארד אירוWizz Air – מערך שירות לקוחות חדש בהשקעה של 14 מיליארד אירו
תגיות:
WIZZ AIR
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס