IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » ריינאייר מבטלת כ-50 טיסות ביום

ריינאייר מבטלת כ-50 טיסות ביום

עוזי בכר 26 בדצמבר 2017 0:00

חברת הלואו קוסט ריינאייר תבטל במשך 6 השבועות הקרובים כ-50 טיסות ליום, בגלל הוצאת טייסים לחופשות. אתמול פרסמה החברה את הרשימה המלאה של ביטולי הטיסות, בין יום חמישי 21 ספטמבר עד יום שלישי 31 באוקטובר הקרוב

ריינאייר מבטלת כ-50 טיסות ביום RYANAIR100-35

חברת הלואו קוסט ריינאייר תבטל במשך 6 השבועות הקרובים כ-50 טיסות ליום, בגלל הוצאת טייסים לחופשות. אתמול פרסמה החברה את הרשימה המלאה של ביטולי הטיסות, בין יום חמישי 21 ספטמבר עד יום שלישי 31 באוקטובר הקרוב. ביטולים אלה הופנו במידת האפשר, לנמלי התעופה הגדולים של ריינאייר, אליהם היא פועלת בתדירויות גבוהות ובימים רבים, כדי שתוכל להציע ללקוחות טיסות חלופיות.

תיאום לקוי

הסיבה לביטולי הטיסות היא תאום לקוי של חופשות הטייסים. תכנון לקוי זה גרם להוצאתם המרוכזת של הטייסים לחופשות מאורגנות בשבועות הקרובים, ובעקבות כך לביטולים של כ-50 טיסות ביום ולפגיעה בנוסעים. מריינאייר נמסר, כי היא משקיעה עתה מאמצים רבים על מנת לתקן את הנזקים שנגרמו.

רשימת הביטולים באתר החברה

הרשימה המלאה של ביטולי הטיסות, מיום חמישי 21 באוקטובר עד שלישי 31 באוקטובר, מופיעה  באתר החברה – Ryanair.com . לקוחות שנפגעו מביטולי הטיסות יוכלו לקבל טיסות חלופיות או החזרים מלאים.

מסביר מייקל או'לירי צריינאייר: "98% מהלקוחות שלנו לא יושפעו במשך 6 השבועות הקרובים מביטולים. אנחנו מתנצלים בפני אותם לקוחות שטיסותיהן בוטלו. עשינו כמיטב יכולתנו כדי להבטיח שנוכל לחזור ולהתאים את רובן של הטיסות החלופיות באותו יום או למחרת.
 
"פישלנו בהוצאת טייסים לחופשות שנתיות בחודשים ספטמבר ואוקטובר, בעת שנסינו להקצות חופשות במשך שנה שלמה. בעיה שלא תחזור ב-2018". אני מתנצל בכנות בפני הלקוחות שלנו בגין הדאגות שיגרמו להם. קיבלנו החלטה לבטל רק חלק קטן מ-2,500 הטיסות היומיומיות שלנו, כדי שנוכל לספק כיסוי נוסף ולהגן על הדייקנות של 98% מהטיסות שלא יושפעו מביטולים אלה".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=69692

אולי יעניין אתכם גם

  • "מעבדת הקורונה שאמורה לבדוק את העוברים בנתב"ג אינה פעילה""מעבדת הקורונה שאמורה לבדוק את העוברים בנתב"ג אינה פעילה"
  • חברת Wizz Air צופה השנה לרווחים משמעותייםחברת Wizz Air צופה השנה לרווחים משמעותיים
  • איזי ג?ט: התוצאות העסקיות ל-30 בספטמבר 2013איזי ג?ט: התוצאות העסקיות ל-30 בספטמבר 2013
  • אייר אירופה מרחיבה את פעילותה בדרום אמריקהאייר אירופה מרחיבה את פעילותה בדרום אמריקה
  • איירבוס מסרה 566 מטוסים מסחריים ל-87 לקוחות בשנת 2020איירבוס מסרה 566 מטוסים מסחריים ל-87 לקוחות בשנת 2020
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס