IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » קתאי פסיפיק מתחייבת לשימוש בדלק תעופה בר קיימא

קתאי פסיפיק מתחייבת לשימוש בדלק תעופה בר קיימא

מערכת האתר 3 באוקטובר 2021 13:28

התחייבות החברה היא ל- 10% מסך צריכת הדלק שלה עד שנת 2030 ואפס פליטת פחמן עד שנת 2050

קתאי פסיפיק מתחייבת לשימוש בדלק תעופה בר קיימא מטוס קתאי פסיפיק מעל הונג קונג. צילום יח"צ

קתאי פסיפיק מאשררת את מחויבותה להגיע לאפס פליטת פחמן עד שנת 2050 על ידי הבטחה  להגיע לשימוש בדלק תעופה בר קיימא (SAF) ב- 10% מצריכת הדלק הכוללת שלה, עד לשנת 2030.

קתאי פסיפיק עשתה מאמצים פורצי דרך בתמיכה בפיתוח דלק בר קיימא (SAF) במשך יותר מעשור. בשנת 2014, היא הייתה חברת התעופה הראשונה להשקיע בדלק בר קיימא של חברת Fulcrum BioEnergy   האמריקאית, ממנה  התחייבה לרכוש 1.1 מיליון טון במהלך 10 שנים,  נתון שאחראי לכ -2% מצריכת הדלק השנתית של קתאי בתקופת הטרום הקורונה.

מנכ"ל קתאי פסיפיק, אוגוסטוס טאנג, מסר: "השימוש בדלק בר קיימא (SAF) לתעופה, הוא המפתח להפחתת פליטת הפחמן של הפעילות שלנו בעשורים הקרובים. קתאי פסיפיק כבר הקדימה בתחום זה באמצעות ההשקעה וההסכמים עם חברת  Fulcrum BioEnergy. ההתחייבות החדשה שלנו ל-10% SAF   מסך צריכת הדלק הכוללת שלנו עד שנת 2030 , מסמנת בצורה ברורה, את נחישותנו להגיע ליעד של אפס פליטת פחמן ולהיות מובילים במאבק נגד שינויי אקלים.

"היכולת להשיג יעד זה אינה מוטלת על חברות התעופה בלבד. אנו קוראים לתמיכתם של  בעלי עניין נוספים, כמו קובעי המדיניות, מגזר האנרגיה, יצרני המטוסים והמנועים ואפילו הלקוחות שלנו, המעוניינים לצמצם את טביעת הרגל הפחמנית שלהם. רק על ידי שילוב זרועות נוכל לעמוד יחדיו ביעד השאפתני הזה ".

קתאי פסיפיק מפעילה גישה רב-תכליתית ירוקה ומעבר ארוך טווח  לקראת אפס פליטות פחמן. מלבד השימוש הגדל ב-SAF, מרכיבים מרכזיים נוספים כוללים מודרניזציה של צי המטוסים, שיפור ביעילות תפעולית, חידושים טכנולוגיים בתחום תעופה וקיזוזי פחמן באמצעות תוכנית Fly Greener של החברה – שקיזזה כבר מעל ל-  300,000 טונות של פליטות פחמן מאז 2007.

בנוסף, קתאי פסיפיק כבר התחייבה לצמצם את פליטת הפחמן שלה בפעילות על פני הקרקע ב -32%  עד שנת 2030, באמצעות אמצעים משופרים לחיסכון באנרגיה ובחינת אפשרויות לשימוש באנרגיה מתחדשת במתחמים השונים ובפעילות  הקרקעית שלה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=119636

אולי יעניין אתכם גם

  • קתאי פסיפיק דוחה את חזרתה לישראל לחודש מרץ 2025קתאי פסיפיק דוחה את חזרתה לישראל לחודש מרץ 2025
  • קתאי פסיפיק מדווחת על רווח שנתי ראשון מאז 2019קתאי פסיפיק מדווחת על רווח שנתי ראשון מאז 2019
  • קתאי פסיפיק דוחה את חזרתה לישראלקתאי פסיפיק דוחה את חזרתה לישראל
  • קתאי פסיפיק מצפה לרווח שנתי ראשון מאז 2019קתאי פסיפיק מצפה לרווח שנתי ראשון מאז 2019
  • קתאי פסיפיק מבטלת את הטיסות לישראל עד ה- 31 בדצמבר 2023קתאי פסיפיק מבטלת את הטיסות לישראל עד ה- 31 בדצמבר 2023
תגיות:
קתאי פסיפיק
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס