IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » קובי קרני:"להתערב מיידית במצב חברת אל על"

קובי קרני:"להתערב מיידית במצב חברת אל על"

עוזי בכר 20 ביולי 2017 0:00

קובי קרני, יו"ר התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, פנה אמש (מוצ"ש) לשרי התיירות והתחבורה וליו"ר ההסתדרות, בקריאה להתערבותם המיידית במצב בחברת אל על, אשר גורם, לדבריו, כאוס בענף

קובי קרני:"להתערב מיידית במצב חברת אל על" EL-AL-57

להלן המכתב כלשונו:

לכבוד:

שר התיירות מר יריב לוין

שר התחבורה מר ישראל כ"ץ

יו"ר ההסתדרות מר אבי ניסנקורן

נכבדיי,

הנדון: התערבותכם המיידית לסיום הסכסוך בין טייסי אל על והנהלת החברה – צו השעה!

כידוע לכם, מזה מספר חודשים יש חוסר הסכמה בין טייסי אל על והנהלת החברה. לאחרונה החריף המשבר וכתוצאה מכך טיסות מעוכבות ומתבטלות, לקוחות מועברים לטיסות חכורות ובענף כאוס מוחלט.

השפעות הסכסוך בין אל על לבין טייסיה חמורות במיוחד, שכן טיסות אל על מהוות למעלה מ- 40% מכלל הטיסות מישראל ואליה.

החרפת הסכסוך עד כדי השבתה כללית של החברה תחמיר את הנזק לענף התיירות על כל רבדיו: התיירות הנכנסת וקבוצות לישראל, התיירות היוצאת, העסקית והפנאי, לרבות מלונות ומסעדות. השבתה כללית של הטיסות תגרום לצמצום דרסטי של מספר המושבים בטיסות הנכנסות והיוצאות ולנזק בלתי הפיך לענף התיירות והנסיעות לישראל וממנה ולמשק כולו.

קיים חשש כי שביתה תגרום לעסקים רבים לצמצם כח אדם במגזר הפרטי והעסקי וכי הלקוחות הפרטיים והעסקיים יינזקו באופן קשה.

מבלי לנקוט עמדה באשר לטענות הצדדים, אנו מבקשים כי תפעלו  ללא דיחוי להדברות בין הצדדים, על מנת להביא לסיום מהיר של הסכסוך ביניהם, תוך צמצום הנזקים הכבדים.

אני קורא ליו"ר ההסתדרות לא להמתין להכרזת סכסוך עבודה, אלא להתערב מיידית ולהזמין את הצדדים למו"מ בתיווך ההסתדרות. אין ספק כי זהו צו השעה!                                                                                             

בברכה,

קובי קרני,

יו"ר

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=71223

אולי יעניין אתכם גם

  • מלונות איביס ו-Simple Booking חתמו על הסכם לניהול מנוע הזמנותמלונות איביס ו-Simple Booking חתמו על הסכם לניהול מנוע הזמנות
  • כ-2,000 עובדים מהפיליפינים להקלת מצוקת כוח האדם במלונאותכ-2,000 עובדים מהפיליפינים להקלת מצוקת כוח האדם במלונאות
  • סוויטת פנטהאוז ספא – מי צריך יותר ?סוויטת פנטהאוז ספא – מי צריך יותר ?
  • הולה איבריה !הולה איבריה !
  • ישראייר גרופ סיימה את הרבעון הטוב בתולדותיה: שיא ברווח הנקיישראייר גרופ סיימה את הרבעון הטוב בתולדותיה: שיא ברווח הנקי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס