IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » עמי פדרמן: "נדרשים צעדים מיידים"

עמי פדרמן: "נדרשים צעדים מיידים"

דפנה וייס 12 בנובמבר 2014 0:00

נשיא התאחדות המלונות בישראל, עמי פדרמן בפנייה בהולה לראשי הסיעות: "על מנת התמודד עם המשבר וכדי לצמצם את נזקיו לטווח הארוך, על מדינת ישראל להגביר באופן מיידי את מאמצי השיווק בעולם"

עמי פדרמן: "נדרשים צעדים מיידים" 150320radB13A0@ami_federman_15-1

בעוד הפוליטיקאים עסוקים בהקמת הממשלה קיימת דממה שיווקית של מדינת ישראל בעולם. נשיא התאחדות המלונות בישראל, עמי פדרמן בפנייה בהולה לראשי הסיעות:

 

אני פונה אליך בבהילות ומבקש להביא לתשומת ליבך את המשבר החמור בתעשיית התיירות ואת החשש מהחרפתו ומהשלכותיו על המשק והחברה בישראל.

 

מאז מבצע 'עמוד ענן', וכתוצאה ממנו, אנו מתמודדים עם משבר בתנועת התיירות הנכנסת עקב תדמיתנו בעולם של מדינה מסוכנת ולא בטוחה. לצערי, לא רק שמשבר זה לא נעלם עם תום המבצע, אלא הוא הולך ומחמיר.

 

המגמה המדאיגה נמשכת ומעמידה בספק גדול את כל שנת 2013. למרבה הדאגה, אף מתחילה להסתמן הססנות מצד מקבלי ההחלטות של התיירות הנכנסת בחו"ל גם לשנת 2014 (שכן בעולם התיירות, מתקבלות ההחלטות לשנה הבאה כבר בחודשי מרץ – אפריל השנה).

 

באופן בלתי נמנע, השלכות הירידה בתיירות הנכנסת מגיעות במהירה לתחום התעסוקה והתוצר הלאומי, לפרידה כואבת מעובדים, לדילול השורות, למאזנים שליליים ולקשיים אובייקטים של כל גורמי התעשייה (מלונאות, נסיעות, השכרת רכב, תעופה, מורי דרך, היסעים, מוזיאונים, מסחר ועוד).  

          

על מנת התמודד עם המשבר וכדי לצמצם את נזקיו לטווח הארוך, על מדינת ישראל להגביר באופן מיידי את מאמצי השיווק בעולם. אלא שלצערנו, למרות שהסכום הנדרש לשיקום התיירות הנכנסת בטל בשישים ביחס לנזק הנגרם, מדינת ישראל משותקת.

 

נוכח המציאות הפוליטית ובהעדר תקציב מדינה לשנת 2013, אנו משוללי יכולת ליצור ביקוש ותמיכה בשווקים בחו"ל. במקום שמדינת ישראל תצא כעת בקמפיין משמעותי, ישנה דממה שיווקית בחו"ל. יתר על כן, המדינה, באמצעות משרד התיירות, נמנעת מלחדש או ליזום הסכמי שיווק חדשים עם גורמי התיירות בעולם בשל חוסר היכולת להתחייב על מדיניות ותקציבים.

 

בימים האחרונים פניתי לשר האוצר ולראש הממשלה בבקשה להפגין גמישות מחשבתית ויצירתיות כדי למצוא את התקציב הנדרש לשם שיקום תנועת התיירות הנכנסת.

 

אני פונה בזאת גם אליך כדי להפנות תשומת ליבך לנושא ולהפציר בך לסייע לנו בכל דרך בכדי למצוא פתרון לסבך בו אנו מצויים.    

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78278

אולי יעניין אתכם גם

  • BelugaXL – הלבנתן החדש של איירבוס מחייך לעולםBelugaXL – הלבנתן החדש של איירבוס מחייך לעולם
  • טיסת אופיר טורס לברטיסלבה יוצאת לדרךטיסת אופיר טורס לברטיסלבה יוצאת לדרך
  • דו"ח סיכום פעילות שנתית בנתב"ג דצמבר 2015דו"ח סיכום פעילות שנתית בנתב"ג דצמבר 2015
  • חופים הם לפעמים געגועים, לזפת?חופים הם לפעמים געגועים, לזפת?
  • הטרקלין החדש של אל על: בר חדש ופינות ישיבה מעוצבותהטרקלין החדש של אל על: בר חדש ופינות ישיבה מעוצבות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס