IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » סקר IATA: התעשייה מתקדמת להפחתת טיפול שגוי בכבודה

סקר IATA: התעשייה מתקדמת להפחתת טיפול שגוי בכבודה

עוזי בכר 17 במאי 2024 18:18

מוניקה מגסטריקובה, מנהלת תפעול ב- IATA:" מ-2007 ל-2022 טיפול לא נכון בכבודה ירד בכ- 60%. הנוסעים מצפים לטוב יותר והתעשייה נחושה לבצע שיפורים נוספים"

סקר IATA: התעשייה מתקדמת להפחתת טיפול שגוי בכבודה ערמת מזוודות ללא כתובת במנל התעופה. צילום Depositphotos

ארגון חברות התעופה הבינלאומי (IATA) פרסם היום דו"ח התקדמות עולמי על יישום מעקב אחר מזוודות. הסקר כלל 155 חברות תעופה ו-94 נמלי תעופה, בהתמקדות בהחלטה 753 של IATA, המחייבת מעקב אחר כבודה בקבלה, טעינה, העברה והגעה, מגלה כי:

44% מחברות התעופה יישמו במלואן את ההחלטה 753 ו-41% נוספים נמצאים בתהליך. שיעורי האימוץ המלאים של חברות התעופה נעות בין 88% בסין ובצפון אסיה, ל-60% ביבשת אמריקה, 40% באירופה ובאסיה-פסיפיק ו-27% באפריקה. ל-75% משדות התעופה שנסקרו יש את היכולת למעקב אחר מטען ברזולוציה 753.

מוכנות נמלי התעופה להחלטה 753 משתנה לפי גודל* (בינוני: 5-15 מיליון, גדול: 15-25 מיליון, מגה: מעל 40 מיליון): 75% ממגה נמלי התעופה מוכנים, 85% מנמלי התעופה הגדולים מוכנים, ו-61% מנמלי התעופה הבינוניים מוכנים.

סריקת ברקוד אופטית היא טכנולוגיית המעקב הדומיננטית המיושמת על ידי רוב נמלי התעופה (73%) שנסקרו. מעקב באמצעות טכנולוגיה RFID, שהוא יעיל יותר, מיושם ב-27% מנמלי התעופה שנסקרו. יש לציין שטכנולוגיית RFID רשמה שיעורי אימוץ גבוהים יותר במגה נמלי תעופה, כאשר 54% כבר מיישמים מערכת מעקב מתקדמת זו.

"בין 2007 ל-2022 טיפול לא נכון בכבודה ירד בכמעט 60%. אלו חדשות טובות. אבל הנוסעים מצפים לטוב יותר והתעשייה נחושה לבצע שיפורים נוספים", אמרה מוניקה מגסטריקובה (Monika Mejstrikova), מנהלת תפעול הקרקע של IATA.

בשנת 2022, השיעור העולמי של כבודה שלא טופלה היה 7.6 לכל 1,000 נוסעים, לפי SITA. רובם הוחזרו תוך 48 שעות. החלטה 753 מחייבת חברות תעופה להחליף הודעות מעקב אחר כבודה עם חברות תעופה. תשתית העברת הודעות הכבודה הנוכחית תלויה בטכנולוגיות יקרות מדור קודם המשפיעה לרעה על יישום החלטה 753 ותורמת לבעיות באיכות ההודעות, מה שמוביל לעלייה בטיפול שגוי בכבודה.

"אימוץ הודעות מודרניות מקביל להטמעת שפה סטנדרטית חדשה ומובנת לשימוש על ידי חברות תעופה, נמלי תעופה וצוות טיפול קרקע כדי שיוכלו לתקשר ביעילות על כבודת הנוסעים. בנוסף לסיוע בהפחתת הכבודה שלא טופלה, היישום גם מכין את הבמה לחידושים מתמשכים במערכות ניהול כבודה", הוסיפה מוניקה מגסטריקובה.

רקע כללי

החלטה 753 של IATA התקבלה ביוני 2018. בשנת 2024, IATA השיקה קמפיין לסיוע לחברות התעופה בתפעולו. הקמפיין מתמקד באיסוף נתונים על מצב היישום של חברות התעופה ומתן תמיכה לחברות התעופה החברות בפיתוח וביצוע תוכניות היישום שלהן. יוזמה זו מדגישה את המחויבות של IATA לשיפור היעילות התפעולית והסטנדרטים בכל התעשייה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=156729

אולי יעניין אתכם גם

  • יאט"א: עלייה בשיעור התאונות האוויריות ב-2024יאט"א: עלייה בשיעור התאונות האוויריות ב-2024
  • תעופה בתנופה: שיא חדש נרשם אשתקד בתנועת הנוסעים הגלובליתתעופה בתנופה: שיא חדש נרשם אשתקד בתנועת הנוסעים הגלובלית
  • Turbulence Aware: גובר השימוש בפלטפורמה של יאט"אTurbulence Aware: גובר השימוש בפלטפורמה של יאט"א
  • IATA מגנה את החלטת ממשלת ספרד לעקוף את החוק האירופיIATA מגנה את החלטת ממשלת ספרד לעקוף את החוק האירופי
  • סקר IATA: מה הנוסעים ציפו מטיסותיהם השנה?סקר IATA: מה הנוסעים ציפו מטיסותיהם השנה?
תגיות:
IATA
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס