IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » נתב"ג – סיכום עונת הקיץ והחגים

נתב"ג – סיכום עונת הקיץ והחגים

דפנה וייס 21 ביוני 2014 0:00

4.1 מיליון נוסעים עברו בנתב"ג ביולי-אוגוסט ובחגי תשרי, עלייה של 4% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ביום השיא בנתב"ג – שהיה ב-16 באוגוסט – עברו 73.4 אלף נוסעים יוצאים ונכנסים, מהם כ-69 אלף בטיסות בינלאומיות

נתב"ג – סיכום עונת הקיץ והחגים no_imge-2821

בכנס סיכום קיץ וחגים 2012 שנערך בנמל התעופה השתתפו מנהלי היחידות השונות בנתב"ג, נציגי חברות התעופה ויו"ר AOC והוצגו נתוני סיכום תנועת הנוסעים והמטוסים בתקופה שהחלה בחודשי הקיץ יולי-אוגוסט, ונמשכה בחגי תשרי.
 
בתקופה זו עברו בנתב"ג למעלה מ-4.1 מיליון נוסעים יוצאים ונכנסים בטיסות בינלאומיות, עלייה של 4% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2011. תנועת המטוסים בחודשים הללו הסתכמה ב-27.6 אלף המראות ונחיתות, ירידה של 2.3% בהשוואה לאותה תקופה בשנה שעברה.
 
שמואל זכאי, מנהל נתב"ג בכנס: " נתב"ג פועל להטמעת מערכות טכנולוגיות שיקצרו את משך מעבר הנוסעים בתחנות השונות בנמל, וכן יסייעו לחברות התעופה ולשאר הגופים שפועלים בשיתוף עם רשות שדות התעופה."
 
עוד עולה מהנתונים כי עד כה, בשנת 2012, ביום השיא בנתב"ג – שהיה ב-16 באוגוסט – עברו 73.4 אלף נוסעים יוצאים ונכנסים (מהם כ-69 אלף בטיסות בינלאומיות); זאת, לעומת 69.6 אלף נוסעים ביום השיא ב-2011 (מהם כ-65 אלף בטיסות בינלאומיות); ו-62 אלף נוסעים יוצאים ונכנסים ביום השיא ב-2010 (מהם 57.3 אלף בטיסות בינלאומיות).
 
בקיץ האחרון היו שלושה ימים, שבהם עברו בנתב"ג למעלה מ-65 אלף נוסעים יוצאים ונכנסים בטיסות בינלאומיות, נתון שלא נרשם בשנתיים שלפני. כמו כן, היו תשעה ימים עם למעלה מ-60 אלף נוסעים, לעומת חמישה ימים כאלה ב-2011 ונתון שלא היה ב-2010. בחודשים יולי, אוגוסט וספטמבר עברו בנתב"ג 67%-69% ישראלים, לעומת 33%-31% תיירים.
 
בכנס הוצגו נתונים על פעילות נתב"ג בתקופה המדוברת מבחינת כוח אדם, הקצאת משאבים ותקציבים, הדרכות ומוכנות היחידות בנתב"ג והקשר מול חברות התעופה והזכיינים. במהלך החודשים הללו התבצע בנמל סקר שביעות רצון על ידי חברת סקרים חיצונית, בקרב מדגם מייצג של נוסעים ישראלים ותיירים זרים, ממנו עלה כי חל שיפור ברמת השירות והבטיחות, שיפור בדיוק המבצעי של הטיסות ושיפור בזמני ההמתנה בכל התחנות: מהצ'ק-אין ועד ההגעה למתחם ה"דיוטי פרי".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=79038

אולי יעניין אתכם גם

  • מה מצפה לכם בטיסה הבאה בדלתא איירליינס ?מה מצפה לכם בטיסה הבאה בדלתא איירליינס ?
  • חנוכריסטמס בצפון: עולים לגליל לחוות את אירועי החנוכה והכריסטמסחנוכריסטמס בצפון: עולים לגליל לחוות את אירועי החנוכה והכריסטמס
  • אקוודוקט: מלון חדש ברשת מלונות אוליבאקוודוקט: מלון חדש ברשת מלונות אוליב
  • איירופלוט: חברת התעופה הדייקנית לחודש אוגוסט 2021איירופלוט: חברת התעופה הדייקנית לחודש אוגוסט 2021
  • סאן דור בשת"פ מוזיקלי ראשון מסוגו לקראת הופעה של אד שירןסאן דור בשת"פ מוזיקלי ראשון מסוגו לקראת הופעה של אד שירן
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס