IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » נתב"ג : יולי 2013

נתב"ג : יולי 2013

דפנה וייס 12 במאי 2015 0:00

במהלך חודש יולי 2013 יעברו בנמל התעופה בן גוריון 1,504,662  נוסעים  עלייה של כ- 6.6%  בתנועת הנוסעים , וכ – 10,374  תנועות מטוסים המהווים  עלייה של 8.5% בתנועת המטוסים  לעומת התקופה המקבילה אשתקד

נתב"ג : יולי 2013 no_imge-2412

ביום  חמישי הראשון בחודש אוגוסט תעבור בנמל התעופה בן גוריון תנועת שיא  לקיץ הזה של  כ-68,353 אלף נוסעים  ביממה.

לרשות   ציבור הנוסעים בנתב"ג צוות  עובדים ערוך ומתוגבר.

יעדים מובילים לחודש יולי:ארה"ב,יוון, תורכיה,צרפת, גרמניה, ואיטליה .

 

מנהל נמל התעופה בן גוריון שמואל זכאי ציין כי : " לנוכח הגידול המרשים בתנועת הנוסעים  הקיץ, משמר נמל התעופה בן גוריון רמת שירות גבוהה לנוסעים תוך התמקדות בחווית הנוסע".

 

רשות שדות התעופה  מאמצת טכנולוגיות  נוספות לשיפור חווית הנוסעים בנתב"ג: עמדות  משוב עצמי  לניטור  מיידי של רמת השירות  הותקנו בנתב"ג , עמדות " סמיילי"  עבור הנוסעים המעוניינים לתת משוב על כלל השירותים הניתנים בנתב"ג. עמדות ה"סמיילי" לניטור רמת השירות בכל  נקודת זמן בנתב"ג מצטרפות לסקרי שביעות הרצון המבוצעים בנתב"ג באורח קבע  במהלך העונות העמוסות  של עונות הקיץ והחגים ובמהלך כל השנה.

 

 כמו כן  ברחבי טרמינל 3 שולבו  לאחרונה עמדות התמצאות  והכוונה אינטראקטיביות  לשירות הנוסעים, בהם יוכלו הנוסעים לקבל את מירב המידע על השירותים בנתב"ג ,חנויות הדיוטי פרי, בנקים והמרות מט"ח, שירותי הסעה, מפות התמצאות ועוד  וכן עמדות  לבידוק עצמי של הנוסעים לטיסה בשירות נוח וידידותי החוסכות  זמן יקר בשדה התעופה.

 

מנהל נתב"ג שמואל זכאי: " אנו מאמצים  בטווחי זמן מואצים   טכנולוגיות למיכון הליך  הנוסע היוצא  ושיפור חווית הטיסה עבור הנוסעים  בנמל התעופה בן גוריון כבמתקדמים בנמלי התעופה בעולם . בכוונתנו  לאפשר לנוסעים הליך ממוחשב  עצמאי מהכניסה לטרמינל ועד לשער העלייה למטוס,   הליך טכנולוגי בשירות עצמי ".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77366

אולי יעניין אתכם גם

  • אלון דוידי, ראש העיר שדרות חגג יום הולדת במלון Vert ירושליםאלון דוידי, ראש העיר שדרות חגג יום הולדת במלון Vert ירושלים
  • תמריץ לקניינים מחו"ל לרכוש יהלומים בישראלתמריץ לקניינים מחו"ל לרכוש יהלומים בישראל
  • טורקיש איירליינס חוגגת יום הולדת 90טורקיש איירליינס חוגגת יום הולדת 90
  • קוניגסדם חגגה בגדול את יום הסושי הבינלאומיקוניגסדם חגגה בגדול את יום הסושי הבינלאומי
  • SkyTeam: 'ברית השנה' בטקס פרסי התחבורה האווירית לשנת 2024SkyTeam: 'ברית השנה' בטקס פרסי התחבורה האווירית לשנת 2024
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס