דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » נתב"ג דורג במקום השלישי במזרח התיכון

נתב"ג דורג במקום השלישי במזרח התיכון

עוזי בכר 19 בספטמבר 2016 0:00

נמל התעופה בן גוריון דורג במקום השלישי במזרח התיכון (אחרי עמאן ואבו דאבי)  בסקר שביעות רצון לשנת 2014 ,שערך ארגון שדות התעופה הבינלאומי (ACI)

נתב"ג דורג במקום השלישי במזרח התיכון 021020rad82627@BG_0-1

ארגון שדות התעופה הבינלאומי (ACI) פרסם היום  16.2.2015 את דירוג שדות התעופה המובילים בסקר שביעות רצון לשנת 2014. נמל התעופה בן גוריון ממוקם במקום השלישי במזרח התיכון .

 

סקר ה ACI   מתבסס על תוצאות למעלה מ- 34 פרמטרים שונים שמילאו נוסעים ב-300 שדות תעופה ברחבי העולם בשנת 2014.  בארגון ה- ACI הארגון העולמי של שדות התעופה   כ-180 מדינות וכ-1900 שדות תעופה.  מהסקר עולה  כי חווית השירות של הנוסעים בנמל התעופה בן גוריון הינה טובה מאוד בהשוואה לשדות התעופה  והוא  מהווה דוגמא לסטנדרטים הגבוהים ביותר במתן שירות ושביעות רצון הלקוחות.

מתכונת הסקר מתבצעת באמצעות שאלון שביעות רצון אחיד המופץ בקרב הנוסעים בכל שדות התעופה. 

נמל התעופה בן גוריון דורג במקום השלישי בין שדות התעופה במזרח התיכון אחרי נמל התעופה החדש "QUEEN ALIA" שבעמאן, ואחרי  נמל התעופה באבו דאבי .

 

מנהל נתב"ג שמואל זכאי ציין  כי : "נתב"ג  עובר שינויים דרמטיים  בתשתיות האוויריות ובמקביל אנו מבצעים שינויים טכנולוגים  בכדי להעצים את חווית הטיסה לטסים בדגש על מתן השרות".

 

נתב"ג הינו גאווה ישראלית והסקר מבליט את מחויבת העובדים וההנהלה  ללקוחותינו בהפעלת  תעופה  מסחרית בביטחון, בטיחות וברמת שירות גבוהה. שיפור התשתיות, הרחבת  מגוון האפשרויות להעצמת חוויית הטיסה והדיוק המבצעי מהווים חלון ראווה לישראלים  ולתיירים המבקרים בישראל. שביעות הרצון של הנוסעים ואיכות  השירות בנמל התעופה בכל הפרמטרים שנבדקו,  הינם טובים  ועומדים בסטנדרטים  בינלאומיים של שירות. בעשור האחרון שומר  נתב"ג  על רמת שירות גבוהה על פי המדדים הבינלאומיים ביציבות ולאורך זמן.

בשנה החולפת עברו בנתב"ג  מעל 20  מיליון מבקרים ולמעלה מ 15 מיליון נוסעים.

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=74250

אולי יעניין אתכם גם

  • רש"ת: מרכז להקמת מרכז לוגיסטירש"ת: מרכז להקמת מרכז לוגיסטי
  • משרד הבריאות: "חובת עטיית מסכות במקומות סגורים"משרד הבריאות: "חובת עטיית מסכות במקומות סגורים"
  • יאט"א: "חודש אוגוסט במגמת עליה"יאט"א: "חודש אוגוסט במגמת עליה"
  • טיסת אל על ראשונה מישראל לאבו דאביטיסת אל על ראשונה מישראל לאבו דאבי
  • לקראת הכנס השנתי של לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראללקראת הכנס השנתי של לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version