דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » נציג FAA אירופה ביקר בנתב"ג

נציג FAA אירופה ביקר בנתב"ג

עוזי בכר 10 בפברואר 2016 0:00

דייב קנור, נציג רשות התעופה הפדרלית האמריקנית (FAA) ,באירופה, בביקורו היום (ב') בנתב"ג:" כל ההמלצות שהועלו בדו"ח הארגון משנת 2007 וההמלצות לשדרוג הבטיחות בוצעו במלואן ומעבר לכך"

נציג FAA אירופה ביקר בנתב"ג no_imge-1839

נציג  רשות התעופה הפדרלית האמריקנית ( FAA ) באירופה, דייב קנור  ( DAVE KNOR ) , ערך היום (ב')  ביקור בנתב"ג בו הוצגו לפניו הפרויקטים שבוצעו בארבע השנים האחרונות לשדרוג הבטיחות.

 

בין השאר סקר נציג ה FAA את התשתיות האוויריות ואמר  כי " מודל התפעול של המטוסים בנתב"ג והפעלת מסלול 21  כמסלול נחיתות  הינה הפתרון האידיאלי בהיבטי בטיחות והיעילות התפקודית  של נתב"ג".

 

עוד סקר נציג ה -FAA אירופה את  דו"ח הארגון  משנת 2007 וההמלצות לשדרוג הבטיחות וציין כי "כל ההמלצות אשר  הועלו בדוח בוצעו במלואן ומעבר לכך".

 

דייב קנור נפגש בישראל עם בכירים בתחום התעופה ביניהם גיורא רום מנהל רת"א וסמנכ"ל מבצעים  ברשות שדות התעופה אודי ברעוז לסקירה על המצב הבטיחותי התעופתי בישראל בכלל ובנתב"ג בפרט.

 

ביום חמישי(29.5) בוצעה נחיתה  היסטורית ראשונה על  מסלול 21 ובכך הגיע לסיומו פרויקט שדרוג מערך המסלולים בנתב"ג ונפתח באופן מדורג מסלול 21  המאפשר נחיתות מצפון  במקביל ובו זמנית להמראות על מסלול  26  מערבה בהפרדה בטיחותית מלאה בין מטוסים ממריאים ל מטוסים נוחתים.

 

מטרת פרויקט שדרוג מערך המסלולים  בנתב"ג הינה בראש ובראשונה  הגברת הבטיחות והפרדה בין מטוסים ממריאים לנוחתים, הגדלת קיבולת  המטוסים בנתב"ג וחלוקת רעש באופן מאוזן יותר בין ישובי הסביבה. בפרויקט הושקעו כמיליארד ₪  מתקציב רש"ת.

 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75634

אולי יעניין אתכם גם

  • ישראל – נפאל: 55 שנים של יחסים דיפלומטייםישראל – נפאל: 55 שנים של יחסים דיפלומטיים
  • מסיבת גולשים ראשונה בגובה 2040 מ'מסיבת גולשים ראשונה בגובה 2040 מ'
  • אייר אירופה: מבצעיםאייר אירופה: מבצעים
  • דרושים מתנדבים להדריך תיירים בנבכי העיר ללא הפסקה באירוויזיוןדרושים מתנדבים להדריך תיירים בנבכי העיר ללא הפסקה באירוויזיון
  • אל על : בוסטון ויעדי המשך בארה"באל על : בוסטון ויעדי המשך בארה"ב
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version