IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » מלון דן אילת – פייסבוק תת מימי

מלון דן אילת – פייסבוק תת מימי

דפנה וייס 11 בספטמבר 2013 0:00

רשת מלונות דן תשקיע 100 אלף ₪ בציוד צילום תת מימי אשר יותקן בחודש אוגוסט בבריכה של מלון דן אילת. התמונה תועלה ישירות לדף הפייסבוק

מלון דן אילת – פייסבוק תת מימי no_imge-3000

אורחים שיביעו עניין בתמונות המיוחדות, יוכלו להצטלם מתחת למים והתמונה תועלה ישירות לדף הפייסבוק שלהם.

השימוש במצלמה אינו כרוך בתשלום ומיועד ללקוחות המעוניינים לתעד עצמם בזמן אמת מתחת למים בצילום אמיתי של מצב נופש בלתי שגרתי.

מדובר בהמשך למהלכי השיווק והמיתוג של רשת מלונות דן לקיץ הנוכחי. הפעילות הינה חלק מקמפיין הקיץ ופעילויות הקד"מ באמצעות באומן-בר- ריבנאי וחברת הקד"מ "כפיים".

 

רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות ברשת דן אמר היום: "רשת דן רואה במדיה החברתית אמצעי ראשון בחשיבותו לשמירת הקשר עם לקוחותיה ועל כן החלטנו לצאת במהלך החדש שיאפשר ללקוחות לקבל מוצר שירותי חדש בזמן אמת – עוד במהלך חופשתם במלון. אורחי המלון יוכלו לשתף את כל חבריהם בחווית החופשה האישית שלהם וזאת בזמן אמת. מדובר באסטרטגיה שיווקית ארוכת שנים המכירה בחשיבות הערוץ הדיגיטלי. במסגרת זו אנו מפעילים כיום גם את e-Dan , מועדון לקוחות מקוון המונה כ-200 אלף חברים המהווים היום יותר מרבע מלקוחות הרשת. רשת דן מתפארת בשיא "עולמי" של לקוחות חוזרים של  מעל ל35% כאשר חלק ניכר מהם חוזרים להתארח אצלנו בגלל חברותם במועדון או פעילותם בפייסבוק. בנוסף מקימת הרשת דפי פייסבוק פעילים לישראלים ותיירים המקבלים מאיתנו עדכונים באופן שוטף ומדברים איתנו על רצונותיהם,העדפותיהם וכו."

 
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=80583

אולי יעניין אתכם גם

  • איזי ג'ט ו- BCD Travel משתפות פעולהאיזי ג'ט ו- BCD Travel משתפות פעולה
  • בריסל איירליינס רשמה גידול של 4.6% במספר הנוסעים בינואר 2015בריסל איירליינס רשמה גידול של 4.6% במספר הנוסעים בינואר 2015
  • שוק קמדן הישראלי באורוות האמנים בפרדס חנה-כרכור  שוק קמדן הישראלי באורוות האמנים בפרדס חנה-כרכור  
  • טורקיש איירליינס: רווח נקי של 41 מיליון דולר בחצי הראשון של השנהטורקיש איירליינס: רווח נקי של 41 מיליון דולר בחצי הראשון של השנה
  • סינגפור איירליינס משדרגת את חוויית מחלקת הפרימיום אקונומיסינגפור איירליינס משדרגת את חוויית מחלקת הפרימיום אקונומי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס