דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » מירה פיזיצקי מונתה לראש אגף שירות בטיסה באל על

מירה פיזיצקי מונתה לראש אגף שירות בטיסה באל על

דפנה וייס 30 בדצמבר 2017 0:00

מירה מילאה בחברת אל על שורת תפקידים בתחומי המסחר והשירות, ובשנים האחרונות שימשה כראש מטה מנכ"ל

מירה פיזיצקי מונתה לראש אגף שירות בטיסה באל על EL-AL_22-2

מנכ"ל אל על, דוד מימון, הודיע היום על מינויה של מירה פיזיצקי, לתפקיד ראש אגף שירות בטיסה באל על. מירה מילאה בחברת אל על שורת תפקידים בתחומי המסחר והשירות, ובשנים האחרונות שימשה כראש מטה מנכ"ל. בתפקיד זה היתה אחראית לתכנון ומעקב אחר תוכניות העבודה של מנכ"ל אל על, ובכלל זה הצטיידות במטוסי בואינג דרימליינר – שהראשון בהם הגיע בחודש שעבר לישראל; חתימה על הסכמי שיתוף פעולה עם חברות תעופה זרות; השקת מותג הלואו קוסט UP  ועוד. למירה תואר במשפטים מהקריה האקדמית אונו, קרית אונו.

לפני כחצי שנה מונתה מירה פיזיצקי לתפקיד ראש אגף שיווק בחברה וכעת במסגרת היערכות מחודשת של אגפי השירות והשיווק באל על, נענתה לבקשת המנכ"ל לעבור לתפקיד ראש אגף שירות בטיסה שנחשב לאחד החשובים בכל הקשור לעסקי הליבה של החברה ולחוויית הנוסעים. האגף כולל בתוכו את תת אגף הדייל הראשי – שתפקידו העיקרי הוא שמירה על בטיחות הנוסעים לצד מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר; תפעול שירות בטיסה על כל ההיבטים הלוגיסטיים; תפעול מזון וצידה; מערך הבידור בטיסה; מכירות הדיוטי פרי בטיסה; ואת מראה פנים המטוס לפני כל המראה.

דוד מימון, מנכ"ל אל על: "ברצוני להודות לאילן אבישי על 7 שנים עמוסות ומוצלחות במהלכן מילא במסירות את תפקיד ראש אגף שירות בטיסה. במסגרת תקפידו הוביל אילן את מערך השירות בתקופות מאתגרות והיה שותף להישגים רבים, המציבים את מערך השירות של אל על בשורה הראשונה של חברות תעופה בעולם."

"מירה מביאה עמה ניסיון ורקע חשוב לתחום השירות בטיסה, ואני בטוח שתעמוד בהצלחה במימוש החזון העסקי של האגף, הכולל: חתירה לשירות בטיסה ברף גבוה והענקת תחושת "הכי בבית בעולם" לנוסעינו; תפעול מיטבי, מקצועי וחסכוני של התהליכים התומכים בשירות בטיסה ומקסום פוטנציאל ההכנסות".

הנהלת החברה איחלה למירה פיזיצקי הצלחה בתפקידה החדש.

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=69612

אולי יעניין אתכם גם

  • שגרירות ישראל באוקראינה מסייעת לאזרחים ישראלים לצאת מהמדינהשגרירות ישראל באוקראינה מסייעת לאזרחים ישראלים לצאת מהמדינה
  • טורקיה: אנטליה צפויה לעבור את שנת השיא ולהגיע ל-14 מיליון מבקריםטורקיה: אנטליה צפויה לעבור את שנת השיא ולהגיע ל-14 מיליון מבקרים
  • רמון בפברואר: ירידה של כ-17% בנוסעים ו-22% בתנועות המטוסיםרמון בפברואר: ירידה של כ-17% בנוסעים ו-22% בתנועות המטוסים
  • טולוז – היעד החדש לקיץ 2013טולוז – היעד החדש לקיץ 2013
  • MSC Euribia תחזור להפעיל הפלגות מדובאיMSC Euribia תחזור להפעיל הפלגות מדובאי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version