IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » מיליוני חשיפות לקמפיין חג המולד

מיליוני חשיפות לקמפיין חג המולד

דפנה וייס 19 בספטמבר 2014 0:00

למעלה מ- 40 מיליון חשיפות בעולם לקמפיין חג המולד של משרד התיירות במדיה החברתית. בפייסבוק נחשפו לקמפיין 10 מיליון משתמשים ייחודיים. עלות הקמפיין, 65 אלף ₪

מיליוני חשיפות לקמפיין חג המולד 131120rad1BB81@Haifa_7-1

כ-10 מיליון גולשים ברחבי העולם נחשפו בפייסבוק לתחרות שערך דסק הדתות במנהל השיווק של משרד התיירות במסגרת קמפיין חג המולד, באמצעות אפליקציה ייעודית לכך.

 

במשרד התיירות ניצלו את מגמות החיפוש באינטרנט בחודש דצמבר, כמו למשל המילה "מתנות", ו-The best gift. במסגרת התחרות הוצגו בפני הגולשים מגוון תמונות של אתרי תיירות נוצריים בישראל ובין היתר, גת שמנים, כנסיית הקבר ועוד. הגולשים היו צריכים לבחור תמונה אחת ולכתוב מדוע ביקור בארץ הקודש הוא המתנה הטובה ביותר שיכלו לקבל  לחג המולד. הגולשים נתבקשו לשתף את חבריהם, והגולש שצבר את מירב הלייקים יזכה במתנה הטובה ביותר – ביקור בארץ הקודש.

 

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "התיירות הנוצרית לישראל על זרמיה השונים, מהווה את קהל היעד המרכזי בו ממקד משרד  התיירות מאמץ שיווקי במטרה להגביר את תנועת התיירות לישראל. משרד התיירות משתמש במדיה החברתית ובחוכמת ההמונים, לאחר שנוכחנו כי המניע העיקרי לביקור בישראל הוא המלצות של חברים, מכרים ומשפחה. מיליוני אנשים צפו באופן וירלי בתוכן שלנו בהקשר חיובי ונקראו לפעולה. בנוסף לכך, גם הגדלנו את מעגל העוקבים אחרי הפרסומים שלנו".

 

התחרות שהחלה ב- 6 בדצמבר ונמשכה 14 ימים, פורסמה בכל 6 דפי הפייסבוק של המשרד באנגלית, בספרדית ובפורטוגזית. היא כוונה בעיקר לקהל הקתולי וכן לקהל הנוצרי הכללי בארצות הברית ובברזיל. מיליוני גולשים נחשפו לפרסומים גם בגוגל, בטוויטר וברשתות חברתיות נוספות.

 

בתחרות זכתה לורן מארה מסאו פאולו, ברזיל, שקיבלה 434 לייקים. מארה פרסמה תמונה של עץ זית בן 2,000 שנים וציינה בסטאטוס, כי ביקור בארץ הקודש הוא חלומו של אביה, ואילו חלומה שלה – הוא להגשים את חלומו של אביה…

 

שר התיירות הוסיף: "בנייה נכונה ושיטתית של שיווק ויראלי, מוכיחה את עצמה. משרד התיירות מיצב עצמו ב-3 השנים האחרונות כמשרד כלכלי משמעותי, המכניס למשק עשרות מיליארדי שקלים בשנה, עם תקציב שנתי של פחות ממיליארד שקלים".

 

במהלך שנת 2012, שהייתה שנת שיא בתיירות, נכנסו לישראל כ- 3.5 מיליון מבקרים, כ- 58% מתוכם הינם נוצרים.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78545

אולי יעניין אתכם גם

  • ההתאחדות בפנייה לוועדת בחינת הסכם שמיים פתוחיםההתאחדות בפנייה לוועדת בחינת הסכם שמיים פתוחים
  • בואינג משיקה את מטוס המטען המוסב מדגם 737-800בואינג משיקה את מטוס המטען המוסב מדגם 737-800
  • מארגני תיירות נכנסת:"היקף הפגיעה מהמבצע מוערך ב- 350 מיליון דולר"מארגני תיירות נכנסת:"היקף הפגיעה מהמבצע מוערך ב- 350 מיליון דולר"
  • Simply Feel Good: גרמניה ידידותית לסביבהSimply Feel Good: גרמניה ידידותית לסביבה
  • ינואר 2023 בנתב״ג: נמשכת מגמת הגידול במספר הנוסעיםינואר 2023 בנתב״ג: נמשכת מגמת הגידול במספר הנוסעים
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס