דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » "מיזוג מערכות ההזמנות למערכת אחת היא משימה עולמית"

"מיזוג מערכות ההזמנות למערכת אחת היא משימה עולמית"

עוזי בכר 10 בנובמבר 2016 0:00

אמריקן איירליינס ויו אס איירווייס החלו בתהליך מיזוג מערכת ההזמנות שצפוי להסתיים תוך 3 חודשים. אסתר קסטיאל, המנהלת המסחרית של אמריקן אירליינס בישראל: " מיזוג מערכות ההזמנות למערכת אחת היא משימה עולמית של אמריקן אירליינס, שנהפכת בימים אלה לחברת התעופה הגדולה ביותר בעולם"

"מיזוג מערכות ההזמנות למערכת אחת היא משימה עולמית" AA-2

אמריקן אירליינס, חברת התעופה הגדולה ביותר בעולם, ממשיכה בתהליכי המיזוג הרבים עם חברת U.S Airways. אחד התהליכים המורכבים והגדולים ביותר הוא המעבר למערכת הזמנות אחת, שהחל ב-18 ליולי ועתיד להסתיים ב-17 לאוקטובר השנה. התהליך נועד להעביר את כל טיסות U.S Airways למערכת ההזמנות Sabre. לאחר המעבר ל-Sabre, תהיה למעשה חברת תעופה אחת עם אתר אחד וכל טיסותU.S Airways  יהפכו לטיסות אמריקן אירליינס.

תהליך המיזוג יכלול את השלבים הבאים: ב-18 ליולי החלה תקופת מעבר של 90 יום עד לביטול הפעילות של Shares. במהלך תקופה זו, הטיסות של U.S Airways לא יוצעו עוד לנוסעים הטסים ב-17 באוקטובר או לאחר מכן מכיוון שטיסות אלה יהפכו לטיסות של אמריקן אירליינס. הזמנות קיימות של U.S Airways שתאריך היציאה שלהן הינו 17 לאוקטובר תועברנה למערכת Sabre ותהפוכנה להזמנות של אמריקן אירליינס -מדובר בפחות מ-10% מכלל הזמנות U.S Airways. במהלך תקופת המעבר, טיסות U.S Airways עדיין יוצעו למכירה לנוסעים הטסים בתקופה זו ורוב הזמנות U.S Airways שתהיינה במערכת ב-18 יולי ינוצלו לפני 17 באוקטובר ולא יהיה צורך להעבירן ל-Sabre.

החל מה-17 לאוקטובר, Sabre תשמש כמערכת ההזמנות היחידה של אמריקן אירליינס, ואליה יועבר כל המידע על הכרטיסים של חברת U.S Airways עבור טיסות המתוכננות למועד מאוחר יותר. מלאי הכרטיסים בקוד U.S (037) יכובד ויטופל בדיוק כמו הכרטיסים בקוד AA (001) וערכם הקודם יישמר. מערכת תמיכת הלקוחות של אמריקן אירליינס‏ תמשיך להיות הנקודה היחידה ליצירת קשר עם שירותי התמיכה לכלל ההזמנות, כולל אלו של כרטיסי U.S.

עם סיום איחוד מערכות ההזמנות, תאמץ אמריקן אירליינס (כחברה מאוחדת) את מדיניות אמריקן אירליינס (הנוכחית) בכל הנוגע להושבה, שדרוגים ולהטבות שונות נוספות. החברה תשלח בקרוב עדכון לחברי העילית של מועדון American Airlines AAdvantage®‎‎ בנוגע לציפיות בנושא שדרוגים ומקומות ישיבה בכל הטיסות החל מה-17 באוקטובר. על נוסעי העילית במועדון, המתוכננים לטוס בטיסות U.S Airways שיוצאות ב-17 באוקטובר או לאחר מכן לזכור, כי חברי AAdvantage ו-Platinum המעוניינים בשדרוג בטיסות הארוכות מ-500 מייל, נדרשים לעשות זאת באמצעות שוברי שידרוג מתאימים בלבד. בקשות אוטומטיות לשדרוג תבוצענה רק אם כל מי שמופיע בהזמנה זכאי לשדרוג חינם וכן בקשה לשדרוג עבור בן/בת זוג באותה טיסה תעשה באמצעות שדרוג 500-מייל.

אסתר קסטיאל, המנהלת המסחרית של אמריקן אירליינס בישראל: "תהליך מיזוג מערכות ההזמנות למערכת אחת היא משימה עולמית ענקית של אמריקן אירליינס, שנהפכת בימים אלה לחברת התעופה הגדולה ביותר בעולם. צוות החברה בישראל משתתף גם הוא בצורה מלאה במהלך מול ציבור הלקוחות וסוכני הנסיעות של אמריקן אירליינס ויעמדו לרשות הלקוחות בכל עניין, בקשה או צורך. אני מודה לסוכני הנסיעות על שיתוף הפעולה המוצלח לאורך כל תהליך האיחוד בין החברות, ומקווה להמשיך ולחזק את הקשרים איתם ועם שאר לקוחותינו גם בעתיד".

 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=73609

אולי יעניין אתכם גם

  • מלון "קראון פלאזה" בחיפה קיבל בלעדיות מהרשת העולמית IHG למותגמלון "קראון פלאזה" בחיפה קיבל בלעדיות מהרשת העולמית IHG למותג
  • מלון דיוויד קמפינסקי ת"א: 'המלון החדש הטוב ביותר בעולם לשנת 2022'מלון דיוויד קמפינסקי ת"א: 'המלון החדש הטוב ביותר בעולם לשנת 2022'
  • צפויה ירידה של כ- 30%-40% במחירי חבילות הנופשצפויה ירידה של כ- 30%-40% במחירי חבילות הנופש
  • אוקטובר בנתב"ג: כ-2.3 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיותאוקטובר בנתב"ג: כ-2.3 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות
  • מבצע באל עלמבצע באל על
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version