IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » מועדון הנוסע המתמיד של אל על מחדש את השת"פ עם אמריקן אקספרס

מועדון הנוסע המתמיד של אל על מחדש את השת"פ עם אמריקן אקספרס

דפנה וייס 24 בינואר 2019 11:16

ההסכם המשותף כולל הנפקה ותפעול של כרטיסי אשראי מסוג פרימיום לחברי המועדון

מועדון הנוסע המתמיד של אל על מחדש את השת"פ עם אמריקן אקספרס מחלקת העסקים בדרימליינר של אל על: משלמים יותר - צוברים יותר. צילום יח"צ

מועדון הנוסע המתמיד של אל על מדווח הבוקר לבורסה על חידוש הסכם שיתוף הפעולה עם אמריקן אקספרס. ההסכם המשותף כולל הנפקה ותפעול של כרטיסי אשראי מסוג פרימיום לחברי מועדון הנוסע המתמיד. ההתקשרות אינה בלעדית ותחול לתקופה של שבע שנים החל מיום 1 בספטמבר 2019.

על פי ההסכם, פועלים אקספרס תנפיק כרטיסי אשראי ממותגים פרימיום ממותג אמריקן אקספרס, בנקאיים וחוץ בנקאיים. כרטיס אשראי ממותג פרימיום יונפק ללקוחות יוקרה אשר עומדים בתנאי זכאות מתאימים, ויקנה למחזיק הכרטיס הצעת ערך ייחודית ועדיפה באמצעות מגוון הטבות, המבוססות רובן על היקף הפעילות בו.

ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד וכרטיס האשראי. צילום יח"צ

ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד וכרטיס האשראי FLY CARD: "אנו שמחים להמשיך את ההסכם עם אמריקן אקספרס מקבוצת בנק הפועלים. אין לנו ספק ששיתוף הפעולה עם מותג יוקרתי שכזה יביא להמשך צמיחתו של כרטיס האשראי FLY CARD ויעניק ללקוחות את המוצר והשירות הטובים ביותר. המשך שיתוף הפעולה ייצור אפשרויות רחבות ועשירות יותר ללקוחות הפרימיום של אל על ו-FLY CARD".

יותר מ-300 אלף כרסיסים נופקו

ארבע שנים מאז השקתו, כרטיס האשראי FLY CARD של מועדון הנוסע המתמיד של אל על צומח במהירות ועומד על יותר מ-300 אלף כרטיסים. מחזור העסקאות ב- FLY CARD עומד על יותר מ- 26 מיליארד שקל בשנה המהווים כ- 8 אחוז מסך מחזורי האשראי בישראל, כאשר מחזור חודשי ממוצע ללקוח הוא 9,500 שקל: 4,500 שקל בכרטיס ה- FLY CARD ויותר מ-23,000 שקל בכרטיסי ה- FLY CARD PREMIUM. נתונים אלה הפכו את כרטיס ה-FLY CARD לכרטיס הראשון בארנק בקרב מחזיקו. מאז השקת הכרטיס, הרחיב מועדון הנוסע המתמיד את שיתופי הפעולה ואת מגוון ערוצי הצבירה ומימוש הנקודות מחוץ לעולם התעופה ויצר מטבע נאמנות בעל ערך רב ללקוחות. כיום ניתן לשלם בנקודות עבור מלונות, ביטוח, דלק, מסעדות, הופעות, קולנוע, הצגות ועוד.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=92135

אולי יעניין אתכם גם

  • כרטיס הפליי קארד החדש של אל על הושק אמשכרטיס הפליי קארד החדש של אל על הושק אמש
  • אל על ושופרסל בשיתוף פעולה הכולל צבירת נקודות על קניית מזון ופארםאל על ושופרסל בשיתוף פעולה הכולל צבירת נקודות על קניית מזון ופארם
  • מועדון הנוסע המתמיד של אל על מפשט את מודל צבירת הנקודות   מועדון הנוסע המתמיד של אל על מפשט את מודל צבירת הנקודות  
  • חדש בקבוצת לופטהנזהחדש בקבוצת לופטהנזה
  • מבצע באוסטריאן איירליינס: 189 דולר לווינה   מבצע באוסטריאן איירליינס: 189 דולר לווינה  
תגיות:
ליאור טנר אל אל פליי קארד הפועלים אקספרס
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס