IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » כשהמגרש רחוק מהבית – נבחרת ישראל יוצאת למסע תיירותי בארץ

כשהמגרש רחוק מהבית – נבחרת ישראל יוצאת למסע תיירותי בארץ

מערכת האתר 15 בספטמבר 2025 17:50

שחקני הנבחרת מציגים סרטון חדש של משרד התיירות המעודד חופשה מקומית ומחזקים את הקשר בין כדורגל, גאווה לאומית ותיירות ישראלית

כשהמגרש רחוק מהבית – נבחרת ישראל יוצאת למסע תיירותי בארץ תצפית על ירושלים העתיקה. צילום freepik

שחקני נבחרת ישראל בכדורגל, יחד עם המאמן, כיכבו בסרטון רשת מיוחד והומוריסטי שהופק ביוזמת משרד התיירות. בסרטון, השחקנים מתכוננים למשחק – אך חולמים על טיולים וחופשות בארץ, תוך שהם מבטאים געגוע לאתרים ולאווירה הייחודית של ישראל, במיוחד בתקופה שבה משחקי הבית מתקיימים מחוץ לגבולות המדינה.

משרד התיירות, שיזם את הסרטון במסגרת החסות לנבחרות ישראל, מבקש לעודד את הציבור לבחור בחופשה כחול-לבן ולחזק את תיירות הפנים.

שר התיירות חיים כץ: "החיבור של משרד התיירות לנבחרת הלאומית הוא טבעי. כמו בכדורגל גם בתיירות, על אף התקופה המאתגרת, אנו מסתכלים קדימה וממשיכים במאמצים לשקם את התעשייה ולעודד את תיירות הפנים. מיד אחרי החגים נצא במיזם 'חודש התיירות הישראלית', שיציע מגוון חוויות והטבות – נגישה לכל כיס. אני קורא לאזרחי ישראל: בחרו בחופשה כחול-לבן, תהנו מהיופי המקומי וחזקו את עסקי התיירות."

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל יריב טפר: "נבחרת ישראל מסמלת גאווה לאומית. בתקופה שבה משחקי הבית מתקיימים מחוץ לישראל – החיבור לתיירות בארץ מרגש וטבעי. השחקנים הופכים לשגרירים של היופי המקומי ומזמינים את הציבור לגלות מחדש את מה שיש לישראל להציע. עבורנו, זו שליחות לאומית שמחזקת את רוח העם."

שיתוף הפעולה בין משרד התיירות לנבחרת ישראל, שהחל במרץ האחרון, מלווה את משחקי מוקדמות המונדיאל וגם את משחקי גביע המדינה. במסגרת המיזם, מועלים סרטוני תדמית לנכסי הדיגיטל של ההתאחדות ולמסכי הלד באצטדיונים, לצד פרסום בשלטים ובשערי המגרשים.

כך הופכת נבחרת ישראל לא רק לסמל של תשוקה וגאווה על הדשא – אלא גם לגשר המחבר את הציבור אל החוויה הישראלית הרחבה של אהבת הארץ, הטיולים והנופש המקומי.

חדש! הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ:  IAS – חדשות ועדכוני תיירות מהארץ ומהעולם

חפשו אותנו גם בטלגרם

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=179777

אולי יעניין אתכם גם

  • פדיון המלונות ב-2020 הסתכם ב-4.3 מיליארד שקלים בלבדפדיון המלונות ב-2020 הסתכם ב-4.3 מיליארד שקלים בלבד
  • אמריקן אקספרס: הישראלים חגגו את וולנטיין דיי והתוצאות מפתיעותאמריקן אקספרס: הישראלים חגגו את וולנטיין דיי והתוצאות מפתיעות
  • אל על מחזירה את הקו לאילת – לראשונה לאחר יותר מעשוראל על מחזירה את הקו לאילת – לראשונה לאחר יותר מעשור
  • כ-30,000 נוסעים ו-2,500 כלי רכב צפויים לעבור במעבר בגין (טאבה)כ-30,000 נוסעים ו-2,500 כלי רכב צפויים לעבור במעבר בגין (טאבה)
  • לופטהנזה – מבצעיםלופטהנזה – מבצעים
תגיות:
נבחרת ישראל
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס