IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » כל אחד מביא אחד מביא הרבה חברים

כל אחד מביא אחד מביא הרבה חברים

דפנה וייס 9 באוגוסט 2014 0:00

מעל ל-110,000 גלויות כבר נשלחו לכ-177 מדינות במסגרת קמפיין משרד התיירות "כל אחד מביא אחד"

כל אחד מביא אחד מביא הרבה חברים no_imge-2788

קמפיין "כל אחד מביא אחד" של משרד התיירות הניב השתתפות גבוהה ומרשימה. עד כה נכנסו לאתר הקמפיין למעלה מ- 162,673 איש. מתוכם, כ- 10,500 איש השתתפו בקמפיין באופן אקטיבי ונענו לקריאה להעביר גלויות ולהזמין מכרים וחברים לבקר בישראל.

 

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "ההיענות הגבוהה מצד האזרחים מראה כי חל שינוי והפנמה לגביי חשיבותה של תעשיית התיירות כמנוע צמיחה כלכלי למשק ומנוף הסברתי. אלפי התיירים שיבואו לישראל כתוצאה מקמפיין זה יגדילו את ההכנסות, ייצרו מקומות עבודה חדשים ויהוו בעצמם שגרירי תיירות לישראל"

 

כמות הגלויות שנשלחו לרחבי העולם גדולה אף היא ועומדת על 101,046. בנוסף 12,033 גלויות שנשלחו בתוך ישראל. המדינות אליהן נשלחו המספר הרב ביותר של גלויות הן: ארה"ב- 23,580 רוסיה- 14,729 סין- 8,025 גרמניה- 6,268 אוקראינה- 4,658 אנגליה- 4,361 וצרפת- 4,121. בין המדינות הנוספות אליהן נשלחו מאות גלויות ניתן למצוא את פינלנד, הפיליפינים, מלזיה, לוקסמבורג, נורבגיה, דנמרק, קולומביה, קזחסטן, אוסטרליה ועוד.

 

קמפיין "כל אחד מביא אחד" נערך בשיתוף עם שידורי קשת ואתר mako  ועלותו היא כ- 6 מיליון שקלים. הקמפיין עלה לאוויר בסוף חודש אוקטובר ונמשך עד כה כ- 6 שבועות, למעט הפסקה בעת מבצע עמוד ענן. הקמפיין צפוי להימשך עוד כשבועיים. במשרד התיירות מאמינים כי בעיקר עכשיו, ינצלו ישראלים את ההזדמנות לסייע לקידום התיירות לישראל וירתמו למשימה, מתוך הבנת חשיבותה לכלכלת המדינה ולפרנסת תושביה: כל 36 תיירים מייצרים מקום עבודה אחד ומכניסים 225,000 ש"ח למשק. מתחילת השנה ועד לסוף חודש אוקטובר, הגיעו לישראל למעלה מ- 3 מיליון מבקרים – עלייה של כ- 8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78756

אולי יעניין אתכם גם

  • פורט הרקורט שבניגריה – יעד חדש לטורקיש איירליינספורט הרקורט שבניגריה – יעד חדש לטורקיש איירליינס
  • רפי שדה הלך לעולמו, אבל בענף המלונאותרפי שדה הלך לעולמו, אבל בענף המלונאות
  • GOL – בואינג  737Max8 ראשון הצטרף לציGOL – בואינג 737Max8 ראשון הצטרף לצי
  • פינאייר: ה- A321 הראשון בעולם מצויד בכנפוני כרישפינאייר: ה- A321 הראשון בעולם מצויד בכנפוני כריש
  • איסלנד – יעד לתיירות טבעאיסלנד – יעד לתיירות טבע
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס