IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » יונייטד איירליינס מציגה: "לטוס בשמים ידידותיים"

יונייטד איירליינס מציגה: "לטוס בשמים ידידותיים"

עוזי בכר 27 בינואר 2016 0:00

יונייטד איירליינס ציינה אתמול (ה') באופן רשמי את פתיחת עונת הקיץ 2014 במסיבת עיתונאים, במתחם שרונה המרהיב בתל אביב, עם בשורה "ירוקה"- "לטוס בשמים ידידותיים"

יונייטד איירליינס מציגה: "לטוס בשמים ידידותיים" 010520rad8EEF8@UNITED_0-1

חברת התעופה יונייטד איירליינס חרטה על דגלה את שמירת איכות הסביבה והציגה אתמול (ה') במסיבת עיתונאים, שהתקיימה במתחם שרונה בתל אביב, את הקמפיין החדש "לטוס בשמים ידידותיים".
 
מדובר בשורה של מהלכים שיתרמו לשמים נקיים וידידותיים יותר: הפחתת השימוש בדלק ושיפור נצילות הדלק במטוסים ובכלי הרכב באמצעות חדשנות טכנולוגית, ניצול  דלקים חלופיים יעילים וידידותיים לסביבה ושיתוף פעולה גלובלי לקידום ההגנה על הסביבה.
 
משנת 1994 רשמה יונייטד שיפור של 32% בנצילות הדלק באמצעות השקעה בצי ובציוד מודרניים ויעילים בצריכת הדלק. עד שנת 2019 יצטרפו לצי החברה 132 מטוסים חדשים שיפחיתו ב-20% את צריכת הדלק. למעלה מ-500 מטוסי החברה מצוידים כבר בכנפונים התורמים להפחתה של כ-5% בצריכת הדלק ויותר מ-24% מכלי הרכב הפועלים בשירות הקרקע הם חשמליים או מונעים בדלקים חלופיים.
 
כמו כן,מפעילה יונייטד איירליינס תוכניות למחזור ולהפחתת כמות הפסולת בטיסה, בנמלי התעופה ובמתקניה. במהלך שש השנים האחרונות מחזרה החברה יותר מ-1.7 מיליון ק"ג של פחיות ופריטי פלסטיק מתוך הפסולת המיוצרת בטיסה.
 
בנוסף, מבצעת חברת התעופה שורה של צעדים במטרה לשדרג את שירות הלקוחות.  "המושג 'ידידותי לנוסע' הדהד במשוב שהתקבל מלקוחותינו ומשותפינו לעבודה. קמפיין המותג החדש שלנו מבטא את ההתמקדות בלקוח, הבאה לידי ביטוי בכל השקעותיה של החברה", אמר טום אוטול, סגן נשיא בכיר לשיווק ונאמנות לקוחות בחברת יונייטד.
 
אבי פרידמן, מנכ"ל חברת יונייטד איירליינס בישראל  הדגיש שמחלקת "אקונומי פלוס" רשמה הצלחה גדולה מרגע השקתה. במחלקה, 74 מושבים המהווים שליש מכלל המושבים במטוס הבואינג 777 שמפעילה החברה בשתי טיסות יומיות מתל אביב לניוארק. "על טיסה יומית שלישית אין מה לדבר בשלב זה", אמר אבי פרידמן. בנוסף, לשאלתי בדבר אפשרות להפעיל בקו מטוס בואינג 787 דרימליינר, ענה המנכ"ל: " לא בעתיד הקרוב".

https://www.youtube.com/watch?v=a6sdZu7-FVA

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75772

אולי יעניין אתכם גם

  • התפשטות אבעבועות הקוף: כיצד זה משפיע על נסיעות?התפשטות אבעבועות הקוף: כיצד זה משפיע על נסיעות?
  • מגמת התאוששות בתנועת התיירים מתחילת השנה באתרי רט"גמגמת התאוששות בתנועת התיירים מתחילת השנה באתרי רט"ג
  • קובלט: טיסות ללרנקה במחירים שובר שוקקובלט: טיסות ללרנקה במחירים שובר שוק
  • מלונות דן נותנים בית לקולינריה משובחת מהצפוןמלונות דן נותנים בית לקולינריה משובחת מהצפון
  • מרוץ הסיום השנתי של יצרניות המטוסים בואינג ואיירבוסמרוץ הסיום השנתי של יצרניות המטוסים בואינג ואיירבוס
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס