IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » יונייטד איירליינס: הצלחה אסטרטגית, צמיחה בהכנסות ובתנועת הנוסעים

יונייטד איירליינס: הצלחה אסטרטגית, צמיחה בהכנסות ובתנועת הנוסעים

מערכת האתר 18 ביולי 2024 13:48

בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2023: החברה הטיסה 44.3 מיליון נוסעים (+5.8%), הכנסות תפעוליות של 15 מיליארד דולר (+5.7%) ורווח נקי של 1.32 מיליארד דולר (+23.1%)

יונייטד איירליינס: הצלחה אסטרטגית, צמיחה בהכנסות ובתנועת הנוסעים יונייטד איירליינס : מטוס דרימליינר. צילום יח"צ

יונייטד איירליינס (United Airlines) פרסמה את התוצאות הפיננסיות לרבעון השני של השנה. מהם עולה כי החברה הטיסה 44.3 מיליון נוסעים (המספר הגדול ביותר ברבעון השני בתולדות החברה, וקבעה שיא חדש עבור מספר נוסעים יומי –  565,000), הניבה הכנסות תפעוליות כוללות של 15 מיליארד דולר, הכנסה לפני מס של 1.74 מיליארד דולר ורווח נקי של 1.32 מיליארד דולר.

האסטרטגיה של יונייטד עובדת: בהשוואה לרבעון השני של 2023, תנועת הנוסעים עלתה ב-5.8%, סך ההכנסות התפעוליות ב-5.7%, ההכנסה לפני מס ב-25.4% והרווח הנקי ב-23.1%. נוסעים מקומיים הניבו הכנסות של 7.97 מיליארד דולר, נוסעים בינלאומיים 5.71 מיליארד דולר, מטען 0.414 מיליארד דולר, והכנסות תפעוליות אחרות תרמו 0.892 מיליארד דולר.

בין אפריל ליוני, יונייטד רשמה רווח מתואם לפני מס של 12.1%, שלדבריה "יהיה קרוב לפסגת תעשיית התעופה". בהכרזה של יום רביעי, יונייטד הודיעה על צמיחה בהכנסות משלושת מחלקות הטיסה, שימשיכו לגדול במהלך 2024.

בסוף חודש יוני היה ליונייטד צי מעורב של 1,369 מטוסי איירבוס ובואינג, לעומת 1,325 במקביל ב-2023. חברת התעופה צרכה 1,134 מיליון ליטרים של דלק למטוסים בעלות ממוצעת של 2.76 דולר לליטר, ומספר העובדים שלה גדל ב-6% בשנה ל-106,000

אפליקציית United ממשיכה לככב, כאשר יותר מ-89% מהלקוחות פועלים באמצעות הדיגיטל ביום הטיסה שלהם. ברבעון השני, 47% מהנוסעים הזמינו באמצעות השירות האוטומטי של יונייטד או באמצעות שירות עצמי, עלייה של שבעה נקודות האחוז משנה לשנה.

ברבעון השני, חידוש נוסף ליונייטד היה תוכנת העדפת מושבים חדשה שמחזירה את הלקוחות באופן אוטומטי כאשר המושב המועדף עליהם הופך זמין. יותר מ-30% מהלקוחות ששמרו את העדפות המושב שלהם הועברו אוטומטית למקום המועדף עליהם.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=159807

אולי יעניין אתכם גם

  • יונייטד מצמצמת עשרות טיסות מניוארק בעקבות כשלי תפעול ב-FAAיונייטד מצמצמת עשרות טיסות מניוארק בעקבות כשלי תפעול ב-FAA
  • וולקאם: יונייטד איירליינס חידשה את הטיסות לישראלוולקאם: יונייטד איירליינס חידשה את הטיסות לישראל
  • יונייטד איירליינס הודיעה על חידוש הטיסות לישראליונייטד איירליינס הודיעה על חידוש הטיסות לישראל
  • בינה מלאכותית בשירות יונייטד: עדכוני מזג אוויר ישירות לניידבינה מלאכותית בשירות יונייטד: עדכוני מזג אוויר ישירות לנייד
  • היום זה קורה: ענקית התעופה מחדשת את טיסותיה לישראלהיום זה קורה: ענקית התעופה מחדשת את טיסותיה לישראל
תגיות:
יונייטד איירליינס
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס