דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » יאט"א: "לא משאירים נוסעים מאחור"

יאט"א: "לא משאירים נוסעים מאחור"

עוזי בכר 6 ביולי 2016 0:00

ארגון יאט"א, הנציבות האירופית וחברות התעופה חברות בארגון יאט"א הפועלות מיעדים באיחוד האירופי הגיעו להסכם סיוע לנוסעים שאינם מבוטחים לשוב הביתה במקרה של פשיטת רגל בקרב אחת מחברות התעופה. רגועים ?

יאט"א: "לא משאירים נוסעים מאחור" 211020rad71BBC@FAMALY_3-1

ארגון יאט"א ( IATA) הודיע על הסכם חדש לסייע לנוסעים במקרה של פשיטת רגל בקרב חברת תעופה. ההסכם כולל את החברות בארגון יאט"א הטסים מיעדי האיחוד האירופי במקרה של הפסקת פעילות כתוצאה מפשיטת רגל.

 

"אני שמח לבשר לנוסעים, שננטשים באירוע נדיר ומצער של פשיטת רגל בקרב חברת תעופה, סיוע במטרה להחזירם הביתה", אמר טוני טיילור מנכ"ל יאט"א במפגש עיתונאים שנערך בבריסל.

 

על פי ההסכם,במקרה של פשיטת רגל באחת מחברות התעופה החברות בארגון יאט"א הטסה מ/אל אחד מיעדי האיחוד האירופי יעשה את המיטב עבור להשיב את הנוסעים הביתה. הנוסעים שאינם מבוטחים ייהנו ממחיר מוזל בכפוף לזמינות בטיסות, עד שבועיים ימים מרגע פשיטת הרגל. מדינות שהעניקו אישורים לפעילות חברת התעופה המעורבת בפשיטת רגל ייקחו חלק פעיל בניסיונות לעזור לנוסעים.

 

"ההסכם מראה כי תעשיית התעופה נחושה יותר מתמיד להבטיח שירות אמין וטוב ללקוחות ומציב את הנוסע בסדר עדיפות עליון", הוסיף טיילור.

 

הנציבות האירופית מעריכה כי עד שנת 2020 רק 0.07% מכלל הנוסעים יכולים להיפגע מפשיטת רגל של חברת תעופה ומהם רק 12% יהיו זקוקים לסיוע לחזור לביתם. ניסיון להקים קרן סטטוטורית קבועה נכשלה בטענה שקיימות חברות תעופה הנמצאות בסיכון גדול יותר משאר החברות ושהערכה היא ש-85% מהכסף היה "נבלע" ע"י הממשלות.

 

"היטל חובה על חברות התעופה במטרה להחזיר נוסעים למולדתם לא ישרת את האינטרס של אף אחד. אנו משבחים את הנציבות האירופית שמעודדת את חברות התעופה לאמץ את הגישה לסייע לנוסעים במקרים אלו", סיכם טיילור.  

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=74694

אולי יעניין אתכם גם

  • "בהשראת ציר הרשע של איראן: פעולות החבלה בתשתיות הרכבת""בהשראת ציר הרשע של איראן: פעולות החבלה בתשתיות הרכבת"
  • במוצ"ש הקרוב יוצאים למלחמה על הכיכר !במוצ"ש הקרוב יוצאים למלחמה על הכיכר !
  • איסתא מעריכה ב-4-6 מיליון שקל את הפגיעה ברווח ברבעון הראשוןאיסתא מעריכה ב-4-6 מיליון שקל את הפגיעה ברווח ברבעון הראשון
  • שביתה פרצה בשדה התעופה לוטון שליד לונדוןשביתה פרצה בשדה התעופה לוטון שליד לונדון
  • כל הציבור מוזמן לטייל בחוה"מ פסח, ללא עלותכל הציבור מוזמן לטייל בחוה"מ פסח, ללא עלות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version