IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » טאפ אייר פורטוגל (TAP) רושמת אשתקד התאוששות וצמיחה

טאפ אייר פורטוגל (TAP) רושמת אשתקד התאוששות וצמיחה

מערכת האתר 15 בינואר 2024 6:15

טאפ אייר פורטוגל (TAP) הטיסה אשתקד כ- 16 מיליון נוסעים, עלייה של 15% בהשוואה ל-2022, אך עדיין 7% פחות לעומת 2019

טאפ אייר פורטוגל (TAP) רושמת אשתקד התאוששות וצמיחה טאפ אייר פורטוגל . צילום יח"צ

טאפ אייר פורטוגל (TAP Air Portugal), חברת התעופה הלאומית של פורטוגל, הפועלת למעלה מ-77 שנים המשיכה אשתקד במסע התאוששות לאחר מגפת הקורונה.

טאפ אייר פורטוגל הטיסה אשתקד כ-16 מיליון נוסעים, 2.1  מיליון נוסעים יותר מ-2022 , המהווה עלייה של 15.2% בהשוואה ל-2022. ההכנסה קילומטרים / נוסעים (RPK) עלתה ב-16% בהשוואה ל-2022 וגבוהה ב-1.4% מהרמות שלפני מגפת הקורונה ב- 2019, שהיא אבן דרך משמעותית. מקדם העומס של חברת התעופה שבסיסה בנמל התעופה של ליסבון, לשנת 2023 היה 80.8%, עלייה של 0.8% לעומת 2022 ו-0.7% בהשוואה לרמות 2019.

המסלולים ארוכי הטווח שלה היו המובילים. אייר פורטוגל הסיעה 4.6 מיליון נוסעים בקווים ארוכי הטווח, עלייה של 15.1% מ-3.9 מיליון בשנת 2022. בהשוואה ל-2019, תנועת הנוסעים לטווח ארוך גדלה ב-9.8%.

יותר נוסעים טסו בקווים לצפון אמריקה וקנדה. TAP הטיסה 1.46 מיליון נוסעים, עלייה של 18.4% ו-39.5% בהשוואה ל-2022 ו-2019, בהתאמה. בקווים לדרום אמריקה, חברת התעופה הסיעה 1.9 מיליון נוסעים לברזיל, עלייה של 20.3% ב-2022 ו-8.4% ב-2019. בנוסף, TAP הסיעה בשנה שעברה 1.5 מיליון נוסעים בקווים לאיים האזוריים ומדיירה, עלייה של 13.2% לעומת 2022 ועלייה של 5.7% לעומת 2019.

מספר הנוסעים ב-2023 עדיין נמוך ב-7% בהשוואה ל-2019, בעיקר בשל התנועה הנמוכה יותר בקווים לאפריקה, אירופה וטיסות פנימיות בפורטוגל. סיבה נוספת לרמות התעבורה הנמוכות יותר היא שחברת התעופה פועלת עם הגבלות גבוהות יותר בשל תוכנית הארגון מחדש שהנציבות האירופית הטילה עליה. ל-TAP יש פחות מטוסים וסלוטים בנמל התעופה של ליסבון (LIS) מאשר בשנת 2019 והתוכנית תשפיע על חברת התעופה עד 2025.

ממשלת פורטוגל הוציאה לדרך את הליך ההפרטה ומתכננת למכור 51% ממניותיה בחברת התעופה, קבוצת לופטהנזה, קבוצת אייר פראנס-KLM, קבוצת התעופה הבינלאומית (IAG), ואפילו ממשלת ברזיל מעוניינים לרכוש את חברת התעופה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=151176

אולי יעניין אתכם גם

  • טאפ אייר פורטוגל עוברת להפעיל טיסה יומית לתל אביבטאפ אייר פורטוגל עוברת להפעיל טיסה יומית לתל אביב
  • טאפ אייר פורטוגל רשמה שיאים בטיסות לברזילטאפ אייר פורטוגל רשמה שיאים בטיסות לברזיל
  • טאפ אייר פורטוגל חוזרת להפעיל טיסות מתל אביב לליסבוןטאפ אייר פורטוגל חוזרת להפעיל טיסות מתל אביב לליסבון
  • טאפ אייר פורטוגל מחדשת את הטיסות לישראלטאפ אייר פורטוגל מחדשת את הטיסות לישראל
  • טאפ אייר פורטוגל חוזרת להפעיל טיסות מישראלטאפ אייר פורטוגל חוזרת להפעיל טיסות מישראל
תגיות:
טאפ אייר פורטוגל
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס