IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » חמישה כוכבים של APEX לטורקיש אירליינס

חמישה כוכבים של APEX לטורקיש אירליינס

דפנה וייס 10 בספטמבר 2019 14:01

APEX  מסתמכת רק על משוב הנוסעים בקטגוריות משנה כגון שירות, בידור, נוחות מושבים ו-Wi-Fi

חמישה כוכבים של APEX לטורקיש אירליינס צוות טורקיש אירליינס מקבל את התעודה המעידה על חמישה כוכבים במדד APEX. צילום יח"צ

חברת התעופה טורקיש אירליינס הוכרזה "חברת תעופה גלובלית בעלת חמישה כוכבים" על ידי APEX (איגוד חוויות הנוסעים של חברות תעופה), אחד מארגוני התעופה המהימנים והבולטים בעולם. APEX נתנה תוקף למחויבותה של חברת Turkish Airlines לשביעות רצון הנוסעים ומתן שירות ברמה הגבוהה ביותר.

מומחי תעשיית התיירות נפגשו ב-AT, מרכז כנסים בלוס אנג'לס, ב-9 בספטמבר לטקס פרסי APEX / IFSA בו הוכרזו דירוגי חברות התעופה הרשמיות של APEX. נוסעים דירגו למעלה ממיליון טיסות של כמעט 600 חברות תעופה ברחבי העולם בין יולי 2018 ליוני 2019. קטגוריות נשפטו בסולם חמישה כוכבים בחמש קטגוריות משנה: נוחות מושבים, שירות בקבינה, אוכל ומשקאות, בידור ואינטרנט אלחוטי. לאחר בדיקת המשובים, הוענק לטורקיש אירליינס ממוצע של חמישה כוכבים בפעם השלישית ברציפות.

יו"ר הדירקטוריון והוועד המנהל של טורקיש איירליינס, מהמט אילקר אייג'י אמר: "טורקיש אירליינס שואפת להציע שלמות לאורחים שלנו בכל אחד מהיבטי מסעותיהם. עם מחלקת העסקים המחודשת ב- Dreamliner החדש שלנו, סגנון הנסיעה החדש לגמרי בשדה התעופה של איסטנבול, הבית החדש שלנו ושירותים יוצאי דופן מעל העננים, אנו עוברים שינוי. אנו שמחים לראות שהנוסעים שלנו מעניקים לשינוי הזה חמישה כוכבים. אנו מודים ל- APEX ולכל הנוסעים שלנו על ההכרה במאמצים שלנו תוך שהעניקו לנו את הפרס היוצא דופן הזה בפעם השלישית ברציפות."

APEX מבדלת את עצמה כתוכנית הדירוג הראשונה המסתמכת אך ורק על משוב הנוסעים בקטגוריות משנה כגון שירות, בידור, נוחות מושבים ו-Wi-Fi במהלך תהליך הבדיקה שלה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=99572

אולי יעניין אתכם גם

  • אל על: 5 כוכבים בקטגוריית חוויית הטיסה בדירוג APEX 2024אל על: 5 כוכבים בקטגוריית חוויית הטיסה בדירוג APEX 2024
  • טורקיש אירליינס משיקה טיסות איסטנבול-ונקוברטורקיש אירליינס משיקה טיסות איסטנבול-ונקובר
  • טורקיש אירליינס: 56.4 מיליון נוסעים בחודשים ינואר-ספטמברטורקיש אירליינס: 56.4 מיליון נוסעים בחודשים ינואר-ספטמבר
  • כרטיס אשראי משולב לישראכרט וטורקיש אירליינסכרטיס אשראי משולב לישראכרט וטורקיש אירליינס
  • טורקיש אירליינס: שיעור תפוסה של 84.8% באוגוסט   טורקיש אירליינס: שיעור תפוסה של 84.8% באוגוסט  
תגיות:
טורקיש אירליינס APEX
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס