כ-75% מהפניות נסגרות על ידי סוכני AI: חברת התעופה מהצפון הטמיעה את Agentforce של Salesforce והפכה לחלוצה בתחום השירות הדיגיטלי בענף התעופה. הפתרון פועל 24/7 ובמספר שפות

חברת התעופה אייר חיפה מדווחת על קפיצה טכנולוגית משמעותית בשירות הלקוחות, לאחר שהשלימה את הטמעת Agentforce – שכבת סוכני הבינה המלאכותית של Salesforce. התוצאה: 75% מהפניות למוקד השירות מטופלות ונסגרות כיום על ידי סוכנים דיגיטליים – ללא מגע יד אדם.
המהלך בוצע בליווי Deloitte ונמשך מספר שבועות בלבד. במסגרת ההשקה שולבו סוכני AI המטפלים בפניות שגרתיות, בדיקת זמינות טיסות וסיוע בתהליך ההזמנה, עבור לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. בשלב הבא, החברה צפויה להרחיב את היכולות ולאפשר לסוכנים הדיגיטליים לנהל תהליך הזמנה מקצה לקצה – כולל ייזום הצעות, התאמה אישית ותזמון טיסות – תוך ביטול הצורך בהתערבות אנושית.
לדברי אוריה אבנון, מנהלת צוות חוויית לקוח באייר חיפה: "השירות החדשני מאפשר לנו להיות זמינים תמיד, לדבר עם הלקוחות בשפתם ולספק חוויית שירות אישית וחכמה."
בטי לביא, סמנכ"לית מכירות ב-Salesforce, מסרה: "אייר חיפה מיישמת חזון פורץ דרך, שבו סוכני AI הופכים לשותפים מלאים במתן שירות לקוחות איכותי ומהיר."
עמרי כנרתי, מ-Deloitte Digital, הוסיף: "אייר חיפה מוכיחה שאפשר להתחיל בקטן, לבנות בסיס נכון – וליצור שינוי אמיתי כבר מהיום הראשון."
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=175242