IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » חידושים טכנולוגיים בטיסת לופטהנזה

חידושים טכנולוגיים בטיסת לופטהנזה

דפנה וייס 3 בפברואר 2018 0:00

נוסעי טיסת לופטהנזה שהמריאה אמש (ב') מפרנקפורט ליוסטון הופתעו לראות בטיסה "מעבדת חדשנות מעופפת" שהציגה את החידושים האחרונים בתחום התעופה לרגל תערוכת 

חידושים טכנולוגיים בטיסת לופטהנזה LH1y-2

חברת התעופה לופטהנזה ודויטשה טלקום הפכו את טיסת LH440, שיצאה אמש (8 בינואר, 2018), מפרנקפורט ליוסטון למעבדת חדשנות מעופפת אשר הציגה את החידושים האחרונים בתחום התעופה.

בחודשים האחרונים קיימו החברות תחרות "Telekom Fashion Fusion & Lufthansa FlyingLab", שעסקה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים עתידיים לעולם התעופה. 

בסופה של התחרות נבחרו צוותים אשר פיתחו אבות-טיפוס למוצרים, ואלה נחשפו לראשונה במסגרת טיסת החדשנות.

וכך, בגובה 33,000 רגל, הוצגו לנוסעים בטיסה אבות-טיפוס של צ'אט-בוט המקשר בין הנוסע לדיילים, שמיכה חדשנית משולבת כרית ומשקפיים חכמות המוסרות לדיילים מידע על הנוסעים. וכן, קונספט למושב "חכם" לנוסע, בעל יכולת פרסונליזציה.

החידושים הטכנולוגיים יוצגו גם בתערוכת CES המתקיימת בימים אלה בווגאס, ארה"ב.

צ'אטבוט עם הדיילים

קונספט זה הוצג במטרה לשפר את התקשורת הבינאישית עם צוות המטוס. הצ'אטבוט, המקשר בין הנוסעים לדיילי האוויר, מופעל באמצעות אפליקציות ווטסאפ והמסנג'ר של פייסבוק. הצ'אטבוט החכם ממיין את צרכי הנוסעים, מסדר אותם על-פי סדר עדיפויות ומתאם את השירות המתאים. יתר על כן, כפתורי מדי דיילי האוויר מאובזרים בחיישנים חכמים המקושרים לצ'אטבוט. 

כמו כן, הציג צוות המפתחים קונספט נוסף לשיפור נוחות הטיסה, באמצעות שמיכה חכמה, המשלבת כרית צוואר, המתלבשת על הנוסע כגלימה. השמיכה מספקת ויברציות עדינות, המעירות את הנוסע לקראת נחיתה ללא התערבות הדיילים.  

חידושים טכנולוגיים בטיסת לופטהנזה. צילום. יחסי ציבור

משקפיים חכמות

צוות מפתחים נוסך בתחרות הציג אב-טיפוס למשקפיים חכמות שמטרתן לשפר את התקשורת בין הדיילים לנוסעים ועל ידי כך את גם את השירות האישי ללקוח.

הנוסעים יכולים להשתמש במכשירים הניידים שלהם כדי לשלוח בקשות בקלות לצוות הטיסה. לדוגמה, להזמין משקאות והדיילים הזמינים יראו את הבקשה מיד במשקפיים החכמות, כמו גם את פרטי הנוסע שהזמין את המשקה. המשקפיים החכמות יציגו בפני הדיילים גם פרטים נוספים על הנוסע, כגון השפה בה הוא מדבר, העדפת ארוחות וכדומה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=69012

אולי יעניין אתכם גם

  • דו"ח תאונות מטוסים אזרחיים לשנת 2013-14דו"ח תאונות מטוסים אזרחיים לשנת 2013-14
  • שבוע המחאה של ענף התיירות מתחיל ביום א'שבוע המחאה של ענף התיירות מתחיל ביום א'
  • איזי ג'ט חוגגת יום הולדת 20איזי ג'ט חוגגת יום הולדת 20
  • סיורי עיר עולם ותיירות של עיריית תל אביב-יפו בחודש נובמברסיורי עיר עולם ותיירות של עיריית תל אביב-יפו בחודש נובמבר
  • ריינאייר: 250,000 מושבים במחיר 9.99 פאונדריינאייר: 250,000 מושבים במחיר 9.99 פאונד
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס