IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » חברת SWISS מציגה השנה שיפור בדיוק מבצעי

חברת SWISS מציגה השנה שיפור בדיוק מבצעי

עוזי בכר 29 באוגוסט 2024 6:15

נכון ל-18 באוגוסט 2024, כ-64% ממטוסי SWISS יצאו השנה בזמן – שיפור של יותר משלוש נקודות האחוז לעומת 61% בתקופה המקבילה אשתקד ועלייה של 8% בתנועת הנוסעים

חברת SWISS מציגה השנה שיפור בדיוק מבצעי SWISS: מטוס בואינג 777. צילום החברה

Swiss International Air Lines (SWISS) הכינה את עצמה ביסודיות לחודשי השיא של הקיץ. למעלה מ-80 פעולות ננקטו מראש כדי לעזור בשמירה על פעילות הטיסות של חברת התעופה. נכון ל-18 באוגוסט, כ-64% ממטוסי החברה יצאו בזמן ב-2024 – שיפור של יותר משלוש נקודות האחוז לעומת 61% בתקופה המקבילה אשתקד. בעונת חופשת הקיץ (מתחילת יולי לאמצע אוגוסט) הטיסה SWISS יותר מ-2.8 מיליון נוסעים – כ-8% יותר מאשר בתקופה המקבילה ב-2023. החברה ביצעה 20,797 טיסות במהלך תקופה זו, גידול של כ-6% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד (2023: 19,610 טיסות).

יום השיא בקיץ הזה היה ב-14 ביולי, תחילת חופשת הקיץ של בתי הספר בקנטון ציריך ובמקומות אחרים, כאשר בסך הכל טסו 63,453 נוסעים. יותר נוסעים פירושו יותר מטען: SWISS העבירה למעלה משני מיליון מזוודות בתא המטען של מטוסיה מתחילת יולי לאמצע אוגוסט – כ-8% יותר מתקופה המקבילה אשתקד.

"בעונת הקיץ התמודדנו עם אתגרים חריגים ובמקרים רבים בלתי צפויים", אמרה הייקה בירלנבך (Heike Birlenbach), מנהלת המסחר הראשית של SWISS ומנכ"לית זמנית. "סופות הרעמים הרבות שחווינו יחד עם המחסור במשאבי בקרת תעבורה אווירית והעיכובים השפיעו לרעה במידה ניכרת על הפעילות שלנו. גורמים אקסוגניים מהסוג הזה היוו כ-75 אחוזים מכלל העיכובים בטיסות הקיץ שלנו. אז כפי שהראו השבועות האחרונים, מערכת התחבורה האווירית העולמית אינה חזקה כפי שכולנו היינו רוצים שתהיה".

"כל צוות החברה עשה עבודה מדהימה הקיץ", מוסיף סמנכ"ל התפעול של SWISS, אוליבר בוכהופר (Oliver Buchhofer). "תודות לכל המחויבות הזו, וההכנות שלנו יחד עם השותפים שלנו, למעשה שיפרנו את הדייקנות המבצעית לתקופה, למרות התנאים התובעניים והטסת מספר נוסעים גבוה יותר. מחסור הקיבולת במרחב האווירי האירופי הורגש כבר בטיסות הבוקר הראשונות שלנו וזה גרם לעיכובים שההשלכות שלהם גולשות לאורך כל שאר היום".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=161946

אולי יעניין אתכם גם

  • חברת SWISS מבטלת 1,400 טיסות קיץ בשל מחסור חמור בטייסיםחברת SWISS מבטלת 1,400 טיסות קיץ בשל מחסור חמור בטייסים
  • SWISS מסכמת חג פסחא מוצלח: יותר נוסעים, יותר דיוק, פחות תקלותSWISS מסכמת חג פסחא מוצלח: יותר נוסעים, יותר דיוק, פחות תקלות
  • טיסת SWISS ביצעה נחיתת חירום עקב עשן בתא הטייס והנוסעיםטיסת SWISS ביצעה נחיתת חירום עקב עשן בתא הטייס והנוסעים
  • חברת SWISS תצרף לצי חמישה מטוסי איירבוס A350s נוספיםחברת SWISS תצרף לצי חמישה מטוסי איירבוס A350s נוספים
  • SWISS First Lounge נבחר לטרקלין הטוב בעולם לשנת 2024SWISS First Lounge נבחר לטרקלין הטוב בעולם לשנת 2024
תגיות:
Swiss
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס