IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » חברות התעופה חסכו 18 מיליארד דולר עקב ירידה במקרי אובדן כבודה

חברות התעופה חסכו 18 מיליארד דולר עקב ירידה במקרי אובדן כבודה

עוזי בכר 26 במרץ 2015 19:14

בשבע השנים האחרונות (2007-2014) חברות התעופה בעולם חסכו סכום של 18 מיליארד דולר כתוצאה מירידה של 61.3% באובדן כבודה. פרנצ'סקו יאולנטה, מנכ"ל SITA :"חייבים להמשיך להשקיע בטכנולוגיות חדישות נוכח העלייה במספר הנוסעים"

חברות התעופה חסכו 18 מיליארד דולר עקב ירידה במקרי אובדן כבודה 200720rad0A5F4@aviation3_1-1

מדו"ח שפורסם ע"י SITA עולה כי בשבע השנים האחרונות (2007-2014) חלה ירידה של 61.3% באובדן כבודה בקרב נוסעי חברות התעופה, מה שהביא לחיסכון של 18 מיליארד דולר.

בשנת 2007 שיעור אובדן כבודה עמד על 18.88 מזוודות לכל אלף נוסעים ואילו בשנת 2014 ירד ל-7.3 לכל אלף נוסעים וזאת למרות עלייה משמעותית במספר הנוסעים, שהגיע בשנת 2014 לשיא של 3.3 מיליארד.

פרנצ'סקו יאולנטה, מנכ"ל SITA -Air transport communications and information technology אמר בעקבות פרסום הדו"ח:"שיפור הטיפול בכבודה בשבע השנים האחרונות  הוא במידה רבה תוצאה של השקעה וחדשנות טכנולוגית. עם זאת, מספר הנוסעים בעולם במגמת עלייה מה שלא מאפשר לנו להישאר אדישים ולהמשיך להשקיע בשיפור טיפול בכבודה".

משנת 2013 ל-2014 נרשמה עלייה בשיעור של 5.5% במספר הנוסעים בעולם ואילו שיעור התפוסה במטוסים עלה ל-79.7%, מה שהביא ללחץ על המערכות ועליה של אובדן כבודה מ-6.96 מזוודות לכל אלף נוסעים בשנת 2013 ל-7.3 מזוודות לכל אלף נוסעים בשנת 2014.

נתון מעניין נוסף שעולה מהדו"ח מוכיח שלמעלה מ-80% מהכבודה שלא הגיע ליעדה הסופי בשנת 2014 נבעה מעיכוב בטיסות המשך. הזמן הממוצע לאיתור וקבלת אובדן כבודה בשנת 2014 עמד על 24 עד 48 שעות.

חברות התעופה ונמלי התעופה ממשיכים להשקיע בטכנולוגיה חדישה במטרה לייעל את הליך שליחה וקבלת הכבודה. במהלך שלושת השנים הקרובות, 59% מנמלי התעופה בעולם הצהירו כי ישקיעו בעמדות שירות עצמי במטרה לאפשר לנוסעים שליטה טובה יותר בכבודה. עד שנת 2017 כ-69% מכלל חברות התעופה הודיעו כי הם מתכוננים לעדכן בזמן אמת על מיקומה של הכבודה ו-66% מהן יעשו זאת באמצעות אפליקציות בסמארטפונים.

החלטה 753 – של ארגון חברות התעופה הבינלאומי( יאט"א ) שתכנס לתוקף בשנת 2018 מחייבת מעקב מדויק של הכבודה במהלך כל הנסיעה עד למסירתו לנוסע.חברת  SITA מספקת פתרונות חדשניים בתחום המיושמים בכ-200 נמלי תעופה.

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=74047

אולי יעניין אתכם גם

  • ישראייר נערכת לפתיחת השמיםישראייר נערכת לפתיחת השמים
  • וייזאייר מתאימה את לוח הטיסות בהתאם לביקושיםוייזאייר מתאימה את לוח הטיסות בהתאם לביקושים
  • "הלילה הלבן" הוקדם וישולב במהלך אירועי האירוויזיון 2019"הלילה הלבן" הוקדם וישולב במהלך אירועי האירוויזיון 2019
  • אילת נערכת לארח בחג השבועותאילת נערכת לארח בחג השבועות
  • איסתא: 34% רווח נקי ברבעון השני לעומת 7.8% ב-2018איסתא: 34% רווח נקי ברבעון השני לעומת 7.8% ב-2018
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס