IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » ועדת הכלכלה בוחנת: חוק שירותי התעופה יתוקן

ועדת הכלכלה בוחנת: חוק שירותי התעופה יתוקן

דפנה וייס 9 במאי 2018 15:25

חני סובול בוועדת הכלכלה הבוקר : "תעשיית התיירות בנויה במידה רבה על לקוחות חוזרים ושביעות רצון הנוסעים"

ועדת הכלכלה בוחנת: חוק שירותי התעופה יתוקן ישיבת וועדת הכלכלה בנושא חוק שירותי תעופה. צילום ההתאחדות

ועדת הכלכלה קיימה הבוקר (ד') דיון בהצעת חוק שירותי התעופה ועסקה בחובה להנפיק לנוסע כרטיס טיסה בתוך 72 שעות ממועד תשלום התמורה או ממועד אישור ההזמנה על ידי המוכר. יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, ציין כי עדיין לא גובשה הצעה לעניין הלקוחות העסקיים שמיוזמתם מבקשים להמתין עם כרטוס ההזמנה והודיע כי הוועדה תדון לעומק בסוגיה זו בעת ההכנה לקריאות שנייה ושלישית.

בנושא חבילות תיור, הוחלט כי על מוכר הכרטיס להודיע בכתב לנוסע לפני ביצוע העסקה כי מימושה מותנה בקיום מספר מינימלי של רוכשים אשר אינו ודאי בהכרח במועד הרכישה. במקרה זה, יידרש מוכר הכרטיס להנפיק לנוסע כרטיס לא יאוחר מ-14 ימים לפני מועד הטיסה או 72 ממועד ביצוע העסקה – המאוחר מבין השניים.

מפאת קוצר הזמן הועדה לא דנה בשני סעיפים בהצעת החוק, האחד דן  בגוף שיהיה אחראי על אכיפת החוק והשני בברירת הדין לצרכן מקום בו ניתן להגיש תביעה הן מכוח חוק שירותי תעופה והן מכוח החקיקה המקבילה באירופה. יצוין כי בדיונים הקודמים של וועדת הכלכלה בנושא ברירת הדין, הייתה עמדת משרד המשפטים כי התיקון המוצע אינו משקף פרקטיקה מקובלת בעולם המשפטי.

חני סובול, מנכ״לית התאחדות משרדי הנסיעות, בירכה על הדיון הענייני שנערך היום ועל התיקונים שעברו ואושרו בקריאה ראשונה. "יש צורך לדייק את הוראות התיקון ולהציע איזון הולם בין הדאגה לרווחת הצרכנים מצד אחד, וודאות לעוסקים מצד שני". בסופו של יום, סיכמה סובול, תעשיית התיירות בנויה במידה רבה על לקוחות חוזרים ושביעות רצון הנוסעים. "הבטחת זכויותיהם הצרכניות היא בראש הרשימה", הוסיפה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=83233

אולי יעניין אתכם גם

  • אושר למשרדי הנסיעות למכור מרחוק שירותי תיירות מוזלים בחו"לאושר למשרדי הנסיעות למכור מרחוק שירותי תיירות מוזלים בחו"ל
  • הכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות – ב"מסע אל הלקוח החדש"הכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות – ב"מסע אל הלקוח החדש"
  • חני סובול, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות, מסיימת את תפקידהחני סובול, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות, מסיימת את תפקידה
  • האתגרים וההזדמנויות בעידן התיירות הדיגיטלית בכנס ייחודי   האתגרים וההזדמנויות בעידן התיירות הדיגיטלית בכנס ייחודי  
  • המועצה לצרכנות נגד מכירת כרטיסי טיסה לקטיניםהמועצה לצרכנות נגד מכירת כרטיסי טיסה לקטינים
תגיות:
התאחדות משרדי הנסיעות חני סובול כנסת וועדת הכלכלה איתן כבל
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס