IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » וויז אייר תחזיר ללקוחות נקודות

וויז אייר תחזיר ללקוחות נקודות

דפנה וייס 17 במרץ 2020 14:04

Wiz Air תבצע החזר אוטומטי עבור טיסות מבוטלות ללקוחותיה הפרטיים באמצעות נקודות WIZZ

וויז אייר תחזיר ללקוחות נקודות מטוס וויזאייר מדגם A321ceo. צילום יח"צ

חברת התעופה Wiz Air הודיעה היום כי כתוצאה מהיקף הטיסות המשמעותי שבוטל  בצל התפשטות מגיפת הקורונה (COVID-19), היא מחזירה אוטומטית ללקוחותיה הפרטיים 120% ממחירי ההזמנה המקורית דרך זיכוי נקודות WIZZ בחשבונות ה- WIZZ שלהם.

במקביל להחזר האוטומטי, חברת התעופה תשבית באופן זמני את אפשרות הגשת התביעות באתר האון-ליין שלה עד ה-14 באפריל 2020, על מנת שתוכל להתמודד עם כמות הביטולים בהזמנות, איתם היא מתמודדת  בימים אלה. Wiz Air מרגיעה את לקוחותיה כי כל התביעות יטופלו והלקוחות יהיו זכאים להחזר לאחר טיסתם המבוטלת.

עבור סוכנויות נסיעות, תהליך ההחזר האוטומטי במזומן מטופל בעדיפות גבוהה, ולכן Wiz Air מבקשת מסוכנויות נסיעות לפנות למוקד הטלפוני של חברת התעופה. בחברה מציינים כי נוסעים שביצעו את הזמנתם באמצעות סוכנויות נסיעות – כולל סוכנויות נסיעות מקוונות – צריכים ליצור קשר עם החברה ממנה רכשו את הכרטיסים שלהם על מנת להתעדכן בפרטים לגבי החזר.

Wiz Air מבקשת מלקוחותיה להתאזר בסבלנות ולהשתמש בפלטפורמות השירות העצמי המופיעות בהודעות הדוא"ל, על מנת לצמצם את העומס על מוקדי הטלפונים ככל האפשר בתקופה לא שגרתית זו. אף שהמציאות שנכפתה מעבר לשליטתה, חברת Wiz Air מתנצלת על אי הנוחות כתוצאה מביטולי הטיסות, ומבטיחה כי הטיפול בתביעות וההחזר הכספי הינם בעדיפות עליונה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=105233

אולי יעניין אתכם גם

  • הונג קונג מבטלת את הבידוד עבור מבקרים בינלאומייםהונג קונג מבטלת את הבידוד עבור מבקרים בינלאומיים
  • בריסל איירליינס נחתה היום (א') בישראל, מחר איזי ג'ט תחדש את הטיסותבריסל איירליינס נחתה היום (א') בישראל, מחר איזי ג'ט תחדש את הטיסות
  • רויאל ג'ורדניאן תפסיק טיסותיה לקולומבו – סרי לנקהרויאל ג'ורדניאן תפסיק טיסותיה לקולומבו – סרי לנקה
  • "חרמון צ'אלנג'": אתגר בגובה 2,040 מ' הביא את הרצים לשיאים"חרמון צ'אלנג'": אתגר בגובה 2,040 מ' הביא את הרצים לשיאים
  • חבילת סיוע בסך כחצי מיליארד ש"ח לתעשיית התיירותחבילת סיוע בסך כחצי מיליארד ש"ח לתעשיית התיירות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס