דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » וויז אייר מגלה גמישות בשינוי תאריך ונתיב הטיסה

וויז אייר מגלה גמישות בשינוי תאריך ונתיב הטיסה

דפנה וייס 11 בנובמבר 2016 0:00

וויז אייר  (WIZZ AIR) הודיעה היום  כי תאפשר שינוי תאריך ונתיב הטיסה במחיר הזול ב-50% מתעריף הכרטיס המקורי בצירוף ההפרשים בעלויות המטען והתפעול במידה וקיימים בין הטיסה החדשה למקורית (עלות מינימלית של 10 אירו ומקסימלית של 60 אירו) 

וויז אייר מגלה גמישות בשינוי תאריך ונתיב הטיסה WIZZ-AIR_0-13

WIZZ AIR, חברת הלואו- קוסט הגדולה במרכז ומזרח אירופה, הודיעה היום על הליך חדש לשינויים בטיסות. תחת ההליך החדש יוכלו הנוסעים לשנות את נתיב ותאריך הטיסה במחיר הזול ב 50% מתעריף הכרטיס המקורי אותו רכשו, בצירוף ההפרשים בעלויות המטען והתפעול במידה וקיימים בין הטיסה החדשה למקורית (עלות מינימלית של 10 יורו ועלות מקסימלית של 60 יורו).

לנוסעים של AIR WIZZ, בניגוד לחלק מחברות הלאו קוסט האחרות, כבר קיימת האופציה לשנות את נתיב ותאריך הטיסה באינטרנט, במרכז ההזמנות או אצל הסוכנים בשדה התעופה. נוסעים יכול להימנע מתשלום על כל שינוי שהוא על ידי בחירה בתעריף  PLUS FARE בעת ביצוע ההזמנה המקורית, או על ידי רכישת שירות WIZZ FLEX בעלות של 10 יורו בלבד לטיסה המתווספים לתעריף הבסיס. שני השירותים הנ"ל מאפשרים ביצוע בלתי מוגבל של שינויים.

דובר חברת  WIZZ דניאל דה קארבלהו אמר: "בעוד חברות לואו- קוסט  אחרים לא מאפשרים שינויים בטיסות, התעריפים הנמוכים של WIZZ הם גמישים וההזמנות ניתנות לשינוי בהתאם לצרכיהם של לקוחותינו. אנו מציגים את מודל התעריפים הפשוט הזה כחלק מהפיתוח המתמיד שלנו של שירותים ותהליכים אשר יספקו ללקוחותינו יותר בחירה. אנו פועלים להבטיח להם את החוויה הטובה ביותר מרגע ההזמנה ועד לסוף נסיעתם".

 

 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=73590

אולי יעניין אתכם גם

  • "השפים המעופפים" חוזרים למטוסי אוסטריאן איירליינס"השפים המעופפים" חוזרים למטוסי אוסטריאן איירליינס
  • KLM מציעה "אקונומי קומפורט" באירופהKLM מציעה "אקונומי קומפורט" באירופה
  • שר התיירות יריב לוין: "הזרמת כספים מיידית לענף התיירות"שר התיירות יריב לוין: "הזרמת כספים מיידית לענף התיירות"
  • שר התיירות סייר בנתב"ג ובחן את ההיערכות לחזרת התיירים לישראלשר התיירות סייר בנתב"ג ובחן את ההיערכות לחזרת התיירים לישראל
  • תיירות-יתר? לא בנאנטתיירות-יתר? לא בנאנט
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version