הקומיקאי אוראל צברי נבחר להוביל את קמפיין הקיץ של חברת 'ארקיע', הכולל טיסות ישירות לכ-30 יעדים בארץ ובעולם – בהם ניו יורק, זנזיבר, פריז ו-9 יעדים ביוון. מחלקת עסקים חדשה ומבצעים שוברי שוק: טיסות החל מ־299 דולר

חברת התעופה 'ארקיע' משיקה את קמפיין הקיץ שלה לשנת 2025 תחת הסלוגן הבלתי שגרתי: "חייבים להתאוורר? ארקיע – המאוורר הלאומי!". בקמפיין החדש, שמתאפיין בהומור וקריצה ישראלית מוכרת, מככב לראשונה השחקן והקומיקאי אוראל צברי, שהופך לפרזנטור החדש של החברה.
בנוסף להשקת הקמפיין, 'ארקיע' מציגה מבצעי קיץ רחבים ומחירים תחרותיים במיוחד, ביניהם טיסות לניו יורק במחיר שמתחיל מ-999 דולר, וטיסות ליעדים שונים באירופה ובבלקן החל מ-299 דולר.
טסים לאירופה, נוחתים ביוון
הקיץ תפעיל 'ארקיע' טיסות ישירות לכ-30 יעדים באגן הים התיכון, אירופה, הבלקן וארצות הברית. החברה מחזקת את מעמדה כשחקן המרכזי בתחום הטיסות ליוון, עם טיסות ל-9 יעדים שונים במדינה – בהם אתונה, רודוס, סלוניקי, מיקונוס וכרתים.
"יוון היא היעד מספר אחת עבור הישראלים בקיץ, ואנחנו שם עם היצע בלתי מתפשר", אומרים ב'ארקיע'.
ניו יורק בסטייל
במקביל, 'ארקיע' תמשיך להפעיל את הקו הישיר לניו יורק, כולל מחלקת עסקים חדשה הכוללת שירות VIP, תפריט קולינרי מוקפד ושירותים נלווים לחוויית טיסה יוקרתית.

יעדים חדשים ומפתיעים
לצד היעדים הקלאסיים, 'ארקיע' מכריזה על פתיחת קווים ליעדים חדשים ואטרקטיביים במיוחד: ג'נבה ובאזל בשוויץ, טיראנה באלבניה, זאדאר בקרואטיה ואזור אגם בלטון שבהונגריה. כמו כן, ימשיכו לפעול טיסות ליעדים פופולריים כמו פריז, רומא, פראג, ברצלונה, אמסטרדם וזנזיבר.
"קל לקפוץ לחו"ל"
עינת יונגר כרמלי, סמנכ"לית השיווק של 'ארקיע', אמרה לרגל ההשקה: "אנחנו נרגשים להוציא לדרך את קמפיין הקיץ שלנו דווקא בתקופה מאתגרת כל כך. המציאות מורכבת, והצורך של הציבור להתאוורר – אמיתי. 'ארקיע' כאן כדי לאפשר זאת, עם מגוון יעדים רחב, מחירים משתלמים ושירות איכותי. אנחנו קוראים לציבור להזמין מוקדם וליהנות מתנאים משתלמים במיוחד".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=174878